رئیس کل دادگستری گلستان:
صدور رای متهمان پرونده گندم های مفقودی گلستان

http://media.qudsonline.ir/d/2017/03/08/4/696888.jpg

متهمان به زندان و بازگرداندن پول گندم های مفقودی ، محکوم شدند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دادگاه با احراز بزهكاري متهمان  مبني بر مشاركت در اخلال در نظام اقتصادي كشور از طریق  اخلال در امر توزيع ، متهم رديف اول آقاي آق اويلي رادنيا را به تحمل پنج سال حبس و آقايان ميرحسين شجاعي و ابوالحسن فاضلي را هرکدام به تحمل نه سال حبس محکوم کرد.

هادی هاشمیان افزود: علاوه بر حبس ،  هر سه متهم جمعا به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش 9 میلیون و 37 هزار و 993 كيلوگرم گندم محکوم شدند.

به گفته وی ، این رای قطعي و انتشار آن در رسانه ها منعی ندارد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: رسیدگی به پرونده گندم های مفقودی گلستان از 19 آبان  آغاز شد و رسیدگی به آن سه جلسه طول کشید.

هادی هاشمیان افزود: از متهمان این پرونده آقای رادنیا با تودیع وثیقه آزاد است ، اقای شجاعی فراری است و آقای فاضل به علت ناتوانی در تامین وثیقه در زندان مرکزی مشهد برای پرونده دیگری زندانیست.

شاکی این پرونده شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو استان گلستان سال 95  حدود 15 هزار تن گندم را به کارخانه متهمان با نام  " دُر آسیاب شاهکوه "  امانت سپرده بود که بیش از 9 هزار تن گندم مفقود شد.

پرونده گندم های مفقودی گلستان پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر ، دومین پرونده ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان به ریاست قاضی مزیدی  رسیدگی شد.

  26 آذر 1398
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 63025
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام