رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع دانشجویان جهادگر :
بسیج، تشکیلاتی انقلابی است / اردوهای جهادی دانشجویی افزایش می یابد

https://basijnews.ir/files/fa/news/1398/9/27/2561587_199.jpg

سردار سلیمانی در جمع دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی گفت: یکی از محور های مورد عنایت گام دوم انقلاب حضور جوانان با روحیه جهادی با امید به آینده است، بدون تردید بیانیه گام دوم آغاز یک عصر جدید در حیات پرخیر و برکت انقلاب است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی شرکت کننده در دوره ی " توانمندسازی فعالین جهادی با رویکرد مسئله محوری " در اردوگاه صالحین سیدالشهدا (ع) شیرآباد حضور یافت.

سردار سلیمانی در این دیدار گفت :یکی از محور های مورد عنایت گام دوم انقلاب حضور جوانان با روحیه جهادی با امید به آینده است.بدون تردید بیانیه گام دوم آغاز یک عصر جدید در حیات پرخیر و برکت انقلاب است

وی افزود: اگر ما یک تصویری از ایران اسلامی پیش از بیانیه گام دوم می گرفتیم و آن را با تصویر امروز مقایسه میکردیم شاید تفاوت چندانی به لحاظ ظاهری نداشت چراکه صدور بیانیه روند ها را تغییر داد. اکنون با مشارکت شما جوانان در آینده این تغییر روند ها اجرایی خواهد شد

وی ادامه داد : برخی از محور های اصلی نظام اسلامی حاکی افزایش قابل توجه حضور جوانان در عرصه های مختلف است و در شرایطی که دشمن با همه توان به میدان آمده روند ها برخلاف برنامه ریزی دشمنان با سرعتی قابل توجه تغییر کرده و به سمت قله های علم و دانش پیش می رویم . این موضوع  نوید این را میدهد که دولتی اسلامی شکل بگیرد و به سمت تمدن سازی نوین اسلامی در حال حرکتیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد : بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی بزرگترین شبکه مردمی شناخته می شود و همینطور که مردم انقلابی داریم تشکیلات انقلابی هم داریم که بسیج تشکیلاتی انقلابی و ولایتمدار است.

سردار سلیمانی در ادامه افزود : ما به گفته ی  شهید بهشتی شیفتگان خدمت ایم نه تشنگان قدرت و همانطور که حضرت آقا فرمود بسیج مظهر مردم سالاری اسلامی است که دعوت به خدا می کند نه دعوت به خود.

وی با ذکر این نکته که تمامی ۷ عرصه بیانیه گام دوم نیاز به همتی انقلابی و تفکری جهادی دارد گفت در میدان محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی این آب و خاک آماده خدمت به مردم هستیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت : باید کاری کنیم هر جوانی که دوست داشت به راحتی جای خود را در گروه های جهادی پیدا کند و لذت این جهاد را بچشد . سازمان بسیج سازندگی در سال آینده تلاش میکند در جهت تقویت و افزایش اردو های جهادی و فراهم شدن بستر ابتکار و خلاقیت در این موضوع پیش رود.

وی ادا مه داد : توانایی ها کشور کم نیست و ما نباید از آن غافل شویم و اینکه برخی قدرت استفاده از ظرفیت ها و توانایی های کشور را ندارند نشان از عدم وجود تفکر انقلابی است.

وی با بیان اینکه قطعا با تلاش شما جوانان نه تنها محرومیت زدایی بلکه بسیاری از مشکلات و مسایل بزرگ کشور حل خواهد شد گفت : اتکای به نفت یکی از نقاط ضعف اقتصاد کشور است و باید تا میتوانیم وابستگی به نفت را کاهش دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت : خبیث ترین انسان عالم درحالی ادعای حقوق بشردارندکه دارو به ما نمیدهند و همین اخیرا واکسن آنفولانزا را از ما دریغ کردند که منجر به قوت بسیاری از هم وطنان مان شد.

  27 آذر 1398
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 63028
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام