رییس کل دادگستری گلستان خبر داد:
تشکیل پرونده برای مدیرانی که نظارت بر زیرمجموعه را جدی نمی گیرند

https://snn.ir/files/fa/news/1399/3/11/1046599_828.jpg

رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای  پیشگیری از جرم استان که با موضوع بررسی گلوگاه های فساد برگزار شد گفت: نظارت وظیفه قانونی مدیران است و حتی اگر مدیری تخلف نکند اما در زیرمجموعه آن ها فساد روی دهد برای مدیران هم به اتهام ترک فعل پرونده قضایی تشکیل ی دهیم .

به گزارش گلستان فردا، هادی هاشمیان با اشاره به این که شناسایی گلوگاه ها فساد در دستگاه هایی که از بودجه عمومی استفاده می کند به طور جد در دستور کار دستگاه قضایی استان است افزود: در دوره تحول دستگاه قضایی ، اغماض و ملاحظه ای در برخورد با مفسدین اقتصادی وجود ندارد .

رئیس کل دادگستری  گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی برای توسعه  استان است گفت:   البته این همراهی به معنای نادیده گرفتن تخلف ها و فساد نیست و بر اساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس قوه قضاییه، روند رسیدگی به پرونده های فساد و تخلفات اداری با رعایت موازین قانونی به اطلاع مردم خواهیم رساند .

هاشمیان در ادامه به پرونده 30 سال پیش کارکنان قضایی اشاره کرد و گفت: هم در این پرونده و هم در پرونده 500 هکتاری مراتع گنبدکاووس ، دادگستری استان راسا ورود کرد و تا  ابطال اسناد و بازگرداندن آن ها به بیت المال پیش رفت .

کیا معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات استان هم در این جلسه  گفت: ۲۰ نفر از افرادی که بدهی بانکی بالایی داشتند و در صدد پرداخت معوقات هزاران میلیاردی خود نیستند شناسایی و به زودی با آن ها برخورد می شود.

  15 بهمن 1399
بخش : خبرها / اخبار داغ / قضاییه
کد خبر: 63940
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام