با حضور حجت الاسلام قمی؛
مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی گلستان معرفی شد

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام قمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: طی 2 و نیم سالی که از خدمت من می گذرد این پنجمین باری است که به گلستان سفر کرده ام و  با شوق و اشتیاق بین شما آمده ام.

حجت الاسلام قمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: طی 2 و نیم سالی که از خدمت من می گذرد این پنجمین باری است که به گلستان سفر کرده ام و  با شوق و اشتیاق بین شما آمده ام.

وی افزود: حجت الاسلام ولی نژاد یکی از بهترین مدیران کل ما در سطح کشور بود و تحت عنوان مشاور من به فعالیت خود در سازمان تبلیغات ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام قمی ادامه داد: حجت الاسلام گرزین که امروز به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی گلستان معرفی می شود را از زمان سیل گلستان می شناسم و امیدوارم با حضورش مقام تواصی بالصبر در منطقه به عمق خود برسد.

در این مراسم حجت الاسلام گرزین به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی گلستان معرفی شد.

  9 خرداد 1400
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 64410
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 1
  • گلستانی | 10/03/1400 - 13:58

    از افتخارات آقای ولی نژاد در دوران تصدی گر شان ؛ اشتغال فرزند دلندشان در اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی می باشد و این نکته ایشان را بعنوان مدیر کل برتر معرفی کرده است خدمت به خانواده با توجه به بیکاری جوانان در سطح وسیعی از استان گلستان
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام