رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:
سهم بانوان در مشارکت افزایی انتخابات چشمگیر است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر بانوان به عرصه دعوت مشارکت در انتخابات وارد شوند، دعوت آنها موثرتر خواهد بود و مشارکت پررونق‌تری خواهیم داشت.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام محمد قمی ظهر یکشنبه در نشست با بانوان فرهیخته گلستان، اظهار کرد: بانوان بیش از آن چیزی که جدی گرفته شده‌اند، مهم هستند به خصوص در عرصه فرهنگ و این امر حکایت از یک اراده قوی بوده که در سیاست‌های سازمان تبلیغات هم در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: بانوان به عنوان یک عنصر فرهنگی و گره‌گشا در مراحل دشوار و سخت، همیشه پای کار بودند و گره‌های بزرگی به دست آنها باز شده است.

وی اضافه کرد: در برنامه‌های امسال سازمان تبلیغات هم نقش و حضور بانوان بیش از پیش دیده شده و گستره و شمول این جمعیت باید بیش از این باشد.

قمی بیان کرد: اصل این اهتمام در بکارگیری بانوان را باید در طول سال دید و به طور خاص در انتخابات پیش رو که باید بانوان به صورت ویژه ورود کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر خانم‌ها در دعوت به مشارکت در انتخابات وارد شوند، دعوت آنها مؤثرتر خواهد بود و مشارکت پررونق‌تری خواهیم داشت.

قمی بیان کرد: فارغ از اینکه چه کسی انتخاب می‌شود مشارکت در سرنوشت حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: زنجیره تواصی به حق و صبوری در مسیر استقامت قله‌ها اگر از زبان خانم‌ها برآید اثرگذاری بیشتری دارد.

قمی گفت: اگر خانم‌ها به میدان دعوت به مشارکت بیایند مطمئناً بعد از انتخابات هم مراودات و قدرت ارتباطی بیشتری خواهند گرفت و در آینده برای اعتلای استان، توان آنها بیشتر می‌شود.

  9 خرداد 1400
بخش : خبرها / جامعه / بانوان
کد خبر: 64408
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام