رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان:
انقلابی عمل نکنیم بازنده می شویم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان  گفت: هر جا انقلابی عمل کردیم و در راستای نظر امام راحل و مقام معظم رهبری گام برداشتیم موفق بودیم و هر جا انقلابی عمل نکردیم بازنده شدیم.

به گزارش صیدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری در نشست نگاه بصیرتی انتخابات و رای مردم در اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری که در دانشگاه  آزاد اسلامی واحد بندرگز برگزار شد، اظهار کرد: در طول انقلاب آن دسته از مدیرانی که به نصایح رهبری و امام راحل توسل کردند و آن را به انجام رساند مردم کشور ضرر نکردند، اما هر کجا که به ظاهر گوش کردند اما عمل نکردند تاوان سنگین آن را مردم دادند.
وی افزود: برخی مسولان هر طور که دلشان می خواهد  عمل می کنند و همینکه به مشکلی بر می خورند به صراحت و برای دور زدن مردم می گویند، "رهبری اجازه نداد".
دکتر طاهری ادامه داد: مردم برای اینکه انتخاب  صحیحی داشته باشند باید ببیند که در بین این 7 نامزد انتخاباتی کدام یکی نظرش به نظر رهبری  نزدیک تر است.
وی با بیان اینکه برخی کاندیداهای این دوره به صراحت تقصر مشکلات مردمی را به گردن نداشتن اختیار می اندازند، گفت: تعدادی از این آقایان در دولت فعلی و قبلی وزیر بوده اند و حالا سوال اینجا است که اگر می دانستید دولت اشتباه می کند چرا در مقام خود باقی ماندید و استعفا نکردید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  گلستان افزود: طی سال های پیروزی انقلاب دشمان شرق و غرب ایران مدام در حال برنامه ریزی برای تضعیف نظام در بخش های مختلف بودند که خوشبختانه تا کنون نتواسته اند چرا که این نظام همواره رهبرانی آگاه از جمله امام راحل و مقام معظم رهبری را داشته است که با بصیرت و دور اندیشی توطئه ها را خنثی کرده اند.

  18 خرداد 1400
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64433
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام