حجت الاسلام باغشنی:
حجاب و پوشش به دین یا ملت خاصی تعلق ندارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: حجاب و پوشش فطری است و به یک دین، مذهب و یا ملت خاصی تعلق ندارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت‌الاسلام ابراهیم باغشنی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: انسان پس از هبوط و رانده شدن از بهشت برای پاسخ به ندای فطری خود ناگزیر به پوشش اندام خود شد.

حجت الاسلام باغشنی تصریح کرد: حجاب در قرآن امنیت فرد را مورد توجه قرار داده و در آیاتی نیز بیان کرده که حجاب زنان برای این است که شناخته نشوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند.

وی با بیان چگونگی پوشش زنان در کشور‌های غربی گفت: در کشور‌های غربی نیز بسیاری از زنان به این نتیجه رسیده اند که با پوشش مناسب می‌تواند خود را از آزار و اذیت دیگران محفوظ نگه دارند.

باغشنی افزود: اگر انسان حجت حجاب را بر مبنای واقعیت‌ها بپذیرد درمی‌یابد که حجاب، امنیت و مصونیت است.

  10 دی 1397
بخش : آزادشهر / فرهنگی
کد خبر: 60754
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام