مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان:
گرانی مانع حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمی‌شود/ خون شهدا منفعت‌طلبان داخلی را رسوا می‌کند

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در خصوص اهمیت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: گرانی و فشار اقتصادی مانع حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمی‌شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت‌الاسلام سیدرضا طاهری امشب در شام غریبان حضرت زهرا (س) که در مسجد اباعبدالله الحسین (ع) خیابان ایرانمهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی از طریق فشار اقتصادی علیه انقلاب اسلامی هجمه وارد کرد تا ملت ایران 40 سالگی این انقلاب را نبیند، مزدورانی هم در داخل در زمین دشمن بازی می‌کنند، یک عده از بازاریان هم با فرصت‌طلبی از این وضعیت سوءاستفاده کرده و در این میان مردم دچار مشقت می‌شوند.

وی با بیان اینکه خون شهدا قطعا منفعت‌طلبان داخلی را رسوا می‌کند، تصریح کرد: برخی مسوولان ضعیف‌النفس در برابر فشار اقتصادی دشمن دست به دامان غرب هستند و به توصیه‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری توجهی ندارند، هرچه رهبر معظم انقلاب تاکید بر تقویت تولید ملی دارند، اما آنها به فکر منفعت خودشان هستند.

این مقام مسوول افزود: عده‌ای از مسوولان در سایه وارد به منفعت می‌رسند اینها باعث ایجاد مشکلات عدیده برای مردم شدند، دشمن هم به شدت تبلیغات می‌کند تا همه مشکلات را به گردن رهبری بیاندازد، باید افراد خاطی را که به این ملت ظلم می‌کنند را بشناسیم، قطعا خون شهدا آنها را رسوا خواهد کرد.

طاهری با تاکید بر تکلیف‌گرایی مردم و مسوولان در قبال این انقلاب ابراز کرد: گوشت گران شده سایر محصولات هم همین‌طور؛ اما اینها سبب این نمی‌شود که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نکنند، خون‌های زیادی پای این انقلاب ریخته شده است، همه ما در برابر شهدا مسوول هستیم.

وی با بیان اینکه یک بار دیگر در معرض امتحان بزرگی قرار داریم، گفت: انقلاب اسلامی تا کنون در تحریم و فشار بوده؛ در اوایل اسلام نیز فشار اقتصادی وجود داشت، مردم بخاطر منفعت‌طلبی چند نفر دست از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا برنمی‌دارند، این انقلاب طلایه‌دار اسلام علوی و حسینی در برابر اسلام بنی‌امیه‌ای و اسلام آمریکایی است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه امروز ضربه خوردن نظام، ضربه خوردن اهل بیت (ع) است، افزود: نظام اسلامی پیام اهل بیت (ع) را به دنیا رسانده است، حسن نصرالله نیز 40 سالگی انقلاب اسلامی را در کشورشان جشن گرفتند، محبوبیت انقلاب اسلامی در جهان تسری پیدا کرده است.

طاهری با اشاره به خدمات بی‌نظیر انقلاب اسلامی گفت: خدمات انقلاب اسلامی بسیار زیاد است در زمینه علمی، اقتصادی و دفاعی به پیشرفت خوبی رسیدیم دشمن جرات چپ نگاه کردن به اتقلاب اسلامی را ندارد، در عرصه علمی حرفهای زیادی برای گفتن داریم، جوانان متخصص زیادی در این کشور تربیت شدند اینها ثمره خون شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: روزی مردم بر سر سفره‌هایشان نان برای خوردن نداشتند، درست است که حالا هم مشکلات اقتصادی داریم اما اکنون زندگی در روستا مانند زندگی در شهرها شده و مردم در رفاه بیشتری در مقایسه با قبل از انقلاب هستند، وضعیت مردم باید بهتر شود، با تفکر وابستگی به غرب مشکلات کشور حل نمی‌شود.

این مقام مسوول گفت: اگر فکر و اعتقاد مسوولان همانند سردار سلیمانی باشد با تکیه بر توان داخلی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را داز میان برداریم.

طاهری با بیان اینکه جایگاه زن در انقلاب اسلامی نسبت به قبل از انقلاب متمایز است، افزود: این همه به جمهوری اسلامی هجمه می‌کنند که حقوق زنان نادیده گرفته می‌شود اما امروز می‌بینیم که شمار زیادی از بانوان در عرصه‌های علمی گوی سبقت را از مردان ربودند در حالی که در رژیم پهلوی چنین بستری فراهم نبود.

وی گفت: دشمن همزمان با ایجاد فشار اقتصادی سعی دارد با تمام توان علیه این انقلاب و رهبری تبلیغات کند و مشکلات را بر گردن امام امت بیندازد، امروز انقلاب اسلامی از رهبری فرزانه و حکیم برخوردار است که دنیا به وجودش افتخار می‌کند اما برخی در داخل از فرامین ولایت سرپیچی می‌کنند، اگر تدبیر رهبری نبود تا به حال داعش و امثال آن کشور را گرفته بودند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: دشمن انواع توطئه‌ها را انجام می‌دهد برای اینکه مردم را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید کند تا مردم از انقلاب دست بکشند و جوانان از اهل بیت (ع) جدا شوند.

طاهری با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال تصریح کرد: باید وظیفه خودمان را در چهل سالگی انقلاب ادا کنیم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم باید از همه آحاد مردم بخواهیم تا در این راهپیمایی شرکت کنند چراکه پای حمایت از انقلاب در میان است، مکتب اهل بیت (ع) باید بااقتدار بماند ندای فاطمی از کشور انقلاب اسلامی ایران بلند است و این ندا به لطف الهی خاموش‌ نخواهد شد.

  20 بهمن 1397
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 61107
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام