عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
ارتباط بین المللی نیازمند حضور دولت قوی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم در عرصه بین المللی با بسیاری از کشور ها در ارتباط باشیم ، نیازمند حضور دولتی قوی به دور از دروغ و ریا هستیم.

به گزارش گلستان فردا، محمد مهدی زاهدی در جمع مردم اهل سنت شهرستان بندر ترکمن اظهار کرد: دولت روحانی در شعارهای انتخاباتی خود کلیدی را نشان داد که قرار بود همه قفل ها را باز کند و نه فقط قفلی باز نشد که امریکا به راحتی از برجام خارج شد و مشکلات اقتصادی سهمگینی بر کشور سایه انداخت.

وی افزود: حالا و در شرایط فعلی نیازمند حضور رئیس دولتی هستیم که جدی در برخورد با فساد و اولویت او محرومان باشد و آیت ا..رئیسی در مناظره ها و عملکردشان در دستگاه قضا نشان دادند که به برنامه ها و وعده های خود پایبند هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  شورای اسلامی گفت: از آن جا که مساله انتخابات از ابعاد مختلفی قابل بحث و بررسی است، لذا بسیاری از دشمنان نظام با ترفند های مختلف در جریان انتخابات به دنبال این هستند که نظام را سرکوب کنند.

وی افزود: اگر چه مردم به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی در دولت روحانی دچار مشکلات فراوانی شدند و اعلام می کنند تمایلی به حضوردر انتخابات ندارند، اما باید بدانید که دقیقا دشمن به دنبال همین مساله است و حضور حداکثری مردم است که جلوی فشارها و مشکلات بعدی را در کشور خواهد گرفت.

زاهدی ادامه داد: دشمن با تمام قوا به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلام است و ترفندهای آنان در همین جریان انتخابات قابل مشاهده است.

وی گفت: جریان های انقلابی که به همت شهید سلیمانی در منطقه ایجاد شده است به عنوان یکی از قوی ترین سپر هایی است که برای دفاع از مرزهای کشور دیده می شوند و با وجود این نیروها و نیروهای مسلح داخلی دیگر هیچ کشوری جرات تهدید ایران را به خود نمی دهد.

زاهدی با اشاره به اینکه آیت ا..رئیسی در اجرای برنامه های خود مصمم است، بیان کرد:  آیت ا..رئیسی آمده است تا عدالت محوری را در گوشه گوشه کشور و استان گلستان اجرائی کند.

وی افزود: ایشان آمده اند تا با روی کار آوردن نیروهای عدالت گرا و کارآمد، نشان دهند که می توان با ایجاد ساز و کاری درست و به دور از فساد و دست اندازی، راه های توسعه کشور را هموار کرد.

زاهدی افزود: یقین بدانید مشکلات به وجود آمده در دولت آقای روحانی از جمله بورس و ارزهای ۴۲۰۰ تومانی داده شده بی سرانجام را در مجلس برای احقاق حقوق مردم مطالبه گری خواهیم کرد، چرا که باید مشخص شود که چه بر سر  پول های میلیاردی  که وارد بورس شد ، آمده است.

  27 خرداد 1400
بخش : خبرها / داخلی / مجلس
کد خبر: 64458
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام