دبیر هیئت رئیسه مجلس:
دولت به کارخانه تولید فساد تبدیل شده است/ وادادگی به غرب نداریم اما جنگ هم نداریم

نماینده مردم قم در بندر ترکمن گفت: دولت به کارخانه تولید فساد تبدیل شده است و باید درب این کارخانه را بست و آن را متوقف کرد.

به گزارش گلستان فردا، احمد امیر آبادی فراهانی با حضور در جمع مردم اهل سنت شهرستان بندر ترکمن اظهار کرد: دولتی که در بدنه آن برادر رئیس جمهور و دختر وزیر و امثالهم فساد اقتصادی داشته باشند، چونه می تواند برای مردم دلسوزی کند.
وی افزود: آیت ا..رئیسی در نخستین قدم خود در دستگاه قضائی اقدام به برخورد با مفسدان اقتصادی و کسانی که اموال بیت المال را با سوء استفاده از مناسب خود کرده بودند، برداشت کردند و نشان دادند که وقتی شخصی در راس قوه ای قرار می گیرد باید چگونه عملکردی داشته باشد.
احمدی فراهانی ادامه داد: امروز مساله فساد اداری خط قرمز آیت ا..رئیسی است و ایشان در خط مقدم مقابله با مفسدان و حمایت از محرومان قرار دارد.
وی با بیان اینکه آیت ا..رئیسی در حرف و عمل صادق هستند، تاکید کرد: ایشان اهل دروغ نیستند و این صداقت را پس از حضور در دستگاه قضا نشان دادند .
احمدی فراهانی گفت: اگر ایشان امروز وعده می دهند که با فساد مقابله و از صنایع و تولید کنندگان حمایت می کنند  و در راه توسعه کشور و حمایت از محرومان قدم بر می دارند بدون شک بدانید که حتما آن را به انجام خواهند رساند.
و ی با اشاره به عملکرد آیت ا..رئیسی در رابطه با اعطای مسئولیت به اهل سنت هم گفت: یکی از برنامه های ایشان در دستگاه قضا استفاده از قضات اهل سنت در مناطق سنی نشین بود که این برنامه در عمل در استان گلستان هم دیده شد و این امر نشان دهنده این است که ایشان از روی برنامه و تدبیر کار می کنند.
احمدی فراهانی ادامه داد: آیت ا..رئیسی معتقدند که باید در همه مناطق کشور از نیروهای بومی استفاده  شود و مناطق محروم از جمله مناطقی هستند که ظرفیت های آنها نادیده گرفته شده و چنانچه ظرفیت سازی شوند بی شک اشتغال بوجود می آید.
وی افزود: منطقه بندر ترکمن و آشوراده از جمله مناطقی هستند که به امر توسعه و گردشگری آنان کم توجهی شده و چرا باید چنین مناطق باظرفیتی، کمتر توسعه باقی بمانند.
نماینده مردم قم در بندرترکمن با بیان اینکه رئیسی دروغ نمی گوید و دولت او دولت دروغ نیست، اظهار کرد: اگر ایشان امروز می گویند که هزینه درمان مردم را تا 50 درصد کاهش می دهند مطمئن باشید که راست می گویند چرا که در غیر اینصورت می گفتند 25 درصد و حرفی نمی زنند که در عمل نتوانند آن را به انجام برسانند.
وی با اشاره به صحبت های برخی رقبای آیت ا..رئیسی که  خطاب به ایشان می گویند چرا  مشکلات کارخانه های تولیدی متوقف شده را پیگیری می کنید ، گفت: آقای همتی این وظیفه شما بود که به عنوان مسئول بزرگترین بانک کشور که بانک مرکزی است به مسائل و مشکلات بخش تولید توجه می کردید و آن ها را از ورشکستگی نجات می دادید، چطور است که از آیت ا..رئیسی ایراد می گیرید.
احمدی فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با مذاکرات برجام هم گفت: برخلاف آنچه که رقبای آیت ا..رئیسی شایعه کردند که با آمدن ایشان میز مذاکره ترک می شود به صراحت می گویم که ایشان اصلا میز مذاکره را ترک نمی کنند و از منافع ملت ایران به شدت دفاع می کنند اما شرط هایی برای طرف مقابل می گذارند که آنها نیز به نفع مردم ایران است.
وی افزود: آیت ا..رئیسی معتقدند وادادگی به غرب نداریم ولی جنگ هم نداریم.
وی افزود: در حال حاضر دولت فعلی همه تقصر ها را به گردن تحریم ها انداخته است و مساله این است که بخش زیادی از این تحریم ها از جمله نهاده های دامی که باعث کاهش مرغ و تخم مرغ در بازار شد ربطی به تحریم ها ندارد و مربوط به ارزی است که باید به آن تخصیص داده می شد و انجام نشد.

  16 خرداد 1400
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64432
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام