تبیین رسالت جریان انقلابی در ساعت های پایانی انتخابات توسط حجت الاسلام طاهری

عصر امروز با حضور روسای ستادهای مردمی، اهل سنت و شورای وحدت استان گلستان همایش حامیان آیت الله رییسی در گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردا، در این همایش مردمی حجت الاسلام و المسلمین طاهری اظهار کرد:  مردم آقای رییسی را به عنوان نماد جریان انقلاب و مردمی بودن پیدا کرده اند.

رییس ستاد هماهنگی آیت الله رییسی در گلستان خاطرنشان کرد: مردمی که در ستادهای ایشان فعالیت می کنند فارغ از هر موضوعی تنها با اخلاص و بخاطر خدا فعالیت می کنند.
 
وی افزود: اگر خواست خداوند ایشان را به سمت انتخاب مردم هدایت کرد نتیجه آن تشکیل دولتی مردمی و انقلابی می شود اما اگر مصلحت دیگری رخ داد احساس شکست نمی کنیم چرا که ما برای خدا تلاش کرده ایم.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه مردم سعی کنند با انتخابی انقلابی این خرابی های ایجاد شده توسط دولت را به حالت توقف در آورند و قطار انقلاب را به ریل اصلی که خدمت به مردم و نظام است برگردانند.

رییس هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در گلستان یاد آورشد: امشب تبلیغات اصلی ممنوع می شود اما رقیب که خط قرمزی برای تخریب آیت الله رییسی ندارد بمباران تخریب را شدت می دهد لذا فردا هر کدام از افراد جریان انقلابی از طریق تماس تا آخرین ساعات اخذ رای باید با اطرافیان خود ارتباط برقرار کند تا تخریب های ناجوانمردانه ذهن برخی را منحرف نکند.

  27 خرداد 1400
بخش : خبرها / انتخابات
کد خبر: 64460
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام