رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان گلستان:
امیدواریم در انتخابات پیش رو صلاح مردم رقم بخورد/نقش اقشار در انتخابات جدی گرفته شود

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام طاهری در جلسه شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گلستان گفت: برای اولین بار در طول فعالیت های ریاست جمهوری این شورا برای یک رئیس جمهور شکل گرفته شده است، سال 96 ستادهای مردمی آیت الله رئیسی شکل گرفته بوداما شورایی این چنینی تشکیل نشده بود که ستادهای مردمی وافرادی که شاخص هستند در کنار هم باشند.


حجت الاسلام طاهری ادامه داد: بر خلاف یک خوش بینی خطرناک که بین برخی افراد نسبت به انتخاب آیت الله رئیسی در روز 28 خرداد به عنوان رئیس جمهور وجود دارد و نظر سنجی ها هم بالای 60 درصد ایشان را پیروز انتخابات می دانند اما باید بدانیم از همین الان به صورت خزنده تخریب های ایشان شروع شده است.

وی افزود:  حدس ها و اخبارهایی که به گوش می رسد حاکی از آن است که هفته آخر شاهد هجمه سنگین به آیت الله رئیسی بین مردم خواهیم بود و این خطرناک است چراکه مردم دقیقه آخر تصمیم می گیرند.

DSCN0045
طاهری بخش اقشار را مهمترین بخش ستاد انتخابات معرفی کرد و گفت: همه مخاطبان ما در بخش اقشار قرار می گیرند، یک مسئول برای این بخش گذاشته شده و برای قشر به قشر هم مسئولی انتخاب می شود، اگر در این زمینه موفق شویم و اقشار ما اقشار موفقی باشند نتیجه خوبی در پی دارد.

طاهری با اشاره به اهمیت حضور افراد در محلات مختلف گفت: باید در هر محله ای افرادی که حضور دارند بدانند چند خانه در آن محله نسبت به حاج اقای رئیسی ذهنیت مثبت یا ذهنیت منفی دارند و در این زمینه باید تدبیر شود.

وی افزود: تخریب کردن راحت است اما پر کردن جای این تخریب زمان بر است و ما فرصتی نداریم، 17 روز مانده وهر چه جلوتر بروم تخریب ها شدت می گیرد به محض اینکه ما مطلع شدیم خبر دروغی پخش شد باید از آن اطلاع داشته باشیم و پاسخ مناسب راآماده کنیم.

طاهری ادامه داد: ما باید بر خدا توکل کنیم و از خدا بخواهیم آنچه خودت بر خیر و صلاح مردم می دانی رقم بزن.

وی گفت: تصور ما این است خیر و صلاح ما این است که حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود اما اگر در سال 96 ایشان به عنوان رئیس جمهور انتخاب میشد خروج آمریکا از برجام به پای ایشان نوشته می شد و بهتر شد که ایشان نشد وگرنه حرف طرف مقابل درست می شد، از خدا بخواهیم خیر و صلاح ما را رقم بزند.

طاهری گفت: گرچه در سال 96 با همه تخریب ها و دروغ ها ایشان 16 میلیون رای کسب کردند اما بدانید کار سختی داریم و ناامید نیستیم اما کار بسیار سخت است.

 

  11 خرداد 1400
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 64420
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام