رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:
تلاش ما پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: لاش ما پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح است و گلستان یکی از گلستان از استان های موفق در کاهش جرائم در نیروهای مسلح است .

به گزارش گلستان فردا، غلامرضا الواری ظهر امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به برنامه های هفته قوه قضائیه در استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان از حیث کاهش جرائم در نیروهای مسلح موفق است و جزو استان های موفق در زمینه کاهش بزه است.

وی افزود: چنانچه خواسته و ناخواسته تخلفاتی در استان صورت بگیرد و این جرائم انگشت شمار است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان ادامه داد: ارتشاء از جرائم مهم است که دستگاه قضایی با آن برخورد قاطع می شود و تلاش ما این است که در پیشگیری از وقوع جرم زمینه ارتکاب این بزه را از بین ببریم.

الواری افزود: در این راستا تاکید کردیم که بر قسمت های مالی یگان ها نظارت بیشتری اتفاق بیفتد و قانون در برخورد با این افراد قاطع است و در صورت بروز چنین جرائمی فرد از خدمت اخراج می شود.

وی گفت: قوانین در نیروهای مسلح در سال ۹۴ بازنگری شده و بخشی از این قوانین متناسب با شرایط روز اصلاح شده است.

به گفته این مقام مسئول، قوانین ما برحسب نیاز مثل جرائم اینترنتی و جرائمی که براساس تازه های روز ارتکاب جرم پیدا می کند تغییر یافته و لذا در این زمینه خلأ قانونی وجود دارد.

  2 تیر 1400
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 64480
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام