معاون قوه قضاییه مطرح کرد؛
برافراشتن علم مبارزه با فساد/خط قرمزی در برخورد با متخلفان نداریم

معاون اول قوه قضاییه گفت: در برخورد با فساد درون و برون سازمانی هیج خط قرمزی وجود ندارد.

به گزارش گلستان فردا، محمد مصدق ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری گلستان اظهارکرد: خدای را شاکر هستیم که رهبر معظم انقلاب، فرزندانی از قوه قضائیه را به عنوان ریاست قوه انتخاب کردند.

معاون اول قوه قضائیه افزود: در زمان ریاست حجت الاسلام رئیسی تحولات اساسی در قوه قضائیه رقم خورد و در دومین انتخاب حجت الاسلام محسنی اژه ای برگزیده شد که به مسائل اساسی قوه قضائیه اشراف دارد و مشکلات و راهکارهای آن را هم می‌داند.

وی بیان کرد: رهبری در حکم انتصاب محسنی اژه ای ۶ مورد را به عنوان نقشه راه برای قوه قضائیه ترسیم کردند که این قوه مکلف است راه خود را بر اساس آنها ادامه دهد.

مصدق اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، تاکید بر ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول با اهتمام بیشتر است.

معاون اول قوه قضائیه گفت: مبدا سند تحول همان برنامه‌هایی است که حجت الاسلام رئیسی به عنوان برنامه قوه قضائیه تقدیم رهبری کرد که البته این نسخه ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته هیچگاه سیاست جنایی مبتنی بر فقه امامی نداشتیم و در زمان تحول گروهی مشخص شدند برای اینکه سیاست جنایی بر فقه اسلامی را تدوین کنند که قوانین جزایی براساس آن تنظیم شود.

مصدق گفت: امروز قوه قضائیه علم مبارزه با فساد درون و برون سازمانی را برافراشته و البته این امر در سنوات گذشته هم بوده که هم اکنون به صورت جدی تر دنبال می‌شود.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: در زمینه مبارزه با فساد خط قرمزی نداریم و با هر شخص با هر عنوان برخورد خواهد شد.

وی افزوو: قوه قضائیه برنامه‌های خود را با عنوان اسلام مداری باید تعریف کند و ما باید آیین دادرسی بر گرفته از شرع مقدس اسلام داشته باشیم.

مصدق عنوان گرد: امیدواریم در دوره تحول و تعالی و تصدی حجت الاسلام محسنی اژه ای با کمک همه همکاران قوه در تراز انقلاب اسلامی و ایده آل داشته باشیم.

وی ضمن تبریک به رئیس کل جدید دادگستری گلستان از زحمات هادی هاشمیان قدردانی و انتصاب وی به عنوان عضو دیوان عالی کشور را تبریک گفت.

  2 مرداد 1400
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 64582
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام