معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:
خدمت صادقانه مهمترین ویژگی مدیران دولت انقلابی است

خدمت صادقانه مهمترین ویژگی مدیران دولت انقلابی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید برضرورت خدمت بیشتر به مردم به‌عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی و رفع مسائل و مشکلات آنان تصریح کرد که خدمت صادقانه و خالصانه به صاحبان اصلی انقلاب مهمترین ویژگی مجموعه مدیران جهادی و انقلابی دولت سیزدهم است.

به گزارش گلستان فردا، سیدعلی مهاجر عصر شنبه در مراسم معارفه و تکریم فرماندار شهرستان مرزی گنبدکاووس گفت: خدمت به مردم علاوه بر قوانین جمهوری اسلامی، در آموزه‌های دینی نیز مورد تاکید قرار دارد و هر مدیری که در مدار خدمت به مردم و کسب رضای خداوند حرکت نکند، بازنده میدان خواهد بود.

وی افزود: براین اساس تکریم و معارفه مدیران در نظام اسلامی ما مساله انتقال قدرت نیست بلکه انتقال تکلیف، تعهد، وظیفه و یک بار سنگین مسوولیت است و آنچه در پایان مسوولیت باقی می‌ماند میزان خدمت به مردم است ضمن اینکه با تغییر مدیران زمینه روحیه و انرژی جدید برای خدمت بیشتر به ولی نعمتان انقلاب فراهم می‌شود.

مهاجر با تشریح برخی ویژگی‌های مدیران انقلابی اضافه کرد: ایمان و توکل به خدا، توسل به پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)، ولایی بودن، محور وحدت بودن، استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم گیری‌ها و فساد ستیز و اهل عدالت بودن از جمله این ویژگی‌ها است که در مرام نامه خدمتی دولت انقلابی آیت الله رییسی و استاندار گلستان آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: شرایط امروز کشور ما می‌طلبد تا مدیران مطابق این ویژگی‌ها و با کار و تلاش جهادی صادقانه و خالصانه در چارچوب قوانین کشور و مرام‌نامه دولت سیزدهم، بیش از پیش به مردم خدمت کنند.

وی گفت: اینکه می‌گویم مردم ولی نعمت ما هستند صرفا نباید یک شعار باشد بلکه در عمل باید آنرا اثبات نماییم و هیچ تبعیضی بین مردم، مذاهب و اقوام قائل نشوم و صرفا در راستای وظایف محوله و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود به صاحبان اصلی نظام صادقانه خدمت نماییم.

مهاجر همچنین با قدردانی از عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس در مدت ۵.۵ سال خدمت، "مهدی دهرویه" که از مدیران ستادی استانداری گلستان بوده را به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان مرزی معرفی کرد.

فرماندار قدیم گنبدکاووس در این مراسم که ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، شهردار، رییس شورای شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند در سخنانی از همراهی و همکاری مدیران، ائمه جمعه، اصناف و بازاریان، صنعت‌گران، نیکوکاران، دستگاه قضایی، رسانه‌ها، سمن‌ها و همه اقشار مردم و نیز همکاران اداری خود در مدت مسوولیت قدردانی کرد.

عبدالقدیر کریمی با تاکید برضرورت این همراهی‌ها با فرماندار جدید گنبدکاووس، اظهار داشت: همه تلاش من و مدیران خدمت به مردم و جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف به منظور افزایش آسایش و رفاه مردم بوده است که مردم این دیار با وحدت و انسجام خود همواره پشتیبان و همراه انقلاب و نظام بوده و هستند.

همچنین فرماندار جدید گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که همه تلاش خود را برای خدمت مردم و پیگیری مطالبات آنان در چارچوب اسناد بالادستی، قانون اساسی و آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری و نیز سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم انجام خواهم داد و از همه مردم، نخبگان و مسوولان این شهرستان می‌خواهم در مسیر خدمت صادقانه و توسعه عادلانه به من کمک نمایند.

مهدی دهرویه اظهار امیدواری کرد که با وحدت و اتحاد همه مدیران گنبدکاووس و مدیران استانی و کشوری و نیز با در نظر گرفتن واقعیات و استفاده از ظرفیت‌های موجود خدماتی مردم پسند به صاحبان اصلی انقلاب ارائه شود.

دراین مراسم امامان جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام در سخنان جداگانه ضمن قدردانی از فرماندار قدیم، برلزوم خدمت به مردم و پیگیری مطالبات آنها توسط فرماندار جدید تاکید کردند.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

  25 دی 1400
بخش : خبرها / گنبد کاووس / دولت
کد خبر: 66148
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام