امضاء تفاهمنامه ۲ جانبه بین بنیاد مستضعفان و آموزش و پرورش گلستان

تفاهمنامه دو جانبه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت آموزش و پرورش در استان گلستان امضاء شد.

به گزارش گلستان فردا، در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، تفاهم نامه دوجانبه اجرای واگذاری رایگان عرصه های مدارس تحت تملک بنیاد مستضعفان در گلستان بین سید فخرالدین علوی مدیرکل اموال و املاک این بنیاد و سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان روز دوشنبه امضا شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان در این خصوص گفت: امضای این تفاهم نامه مطابق دستور مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با تشکیل کارگروهی و برابر همکاری اداره کل آموزش و پرورش گلستان برای واگذاری مالکیت رایگان انجام شده است.

سید فخرالدین علوی افزود: مجموع مساحت عرصه های مناطق شهری و روستایی واگذار شده به آموزش و پرورش حدود ۱۱۳ هکتار و به ارزش بالغ بر هزار میلیارد تومان در قالب ۳۱۶ مدرسه بوده که تماماً به صورت رایگان به آموزش و پرورش استان گلستان هبه شد.

وی اعلام کرد: استان گلستان رتبه نخست در واگذاری این املاک در کشور را به خود اختصاص داده و گمیشان با ۵۲ مدرسه و کلاله با ۵۱ مدرسه بیشترین سهم استانی در واگذاری را داشته است.

علوی اضافه کرد: برابر تفاهم نامه فی مابین بنیاد و آموزش و پرورش استان مقرر شد که در یک سال آینده سایر مدارس هم تعیین تکلیف شود.

به گفته وی این طرح برای نخستین بار در استان گلستان توسط بنیاد مستضعفان انجام شد.

گفتنی است سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور هفتم اسفند امسال تفاهم نامه واگذاری رایگان ۷۰۰ مدرسه را با وزیر آموزش و پرورش امضا کرده بود.

  9 اسفند 1400
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 66419
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام