فرمانده سپاه نینوای گلستان:
خنثی شدن توطئه دشمنان پس از مردمی سازی نظام پرداخت یارانه ها در گلستان

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت : مردمی سازی نظام پرداخت یارانه شجاعت دولت را نشان می دهد.

به گزارش گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در جلسه‌ی بامدادی کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه شهید امانی در استانداری گلستان با بیان اینکه همه باید برای به نتیجه رسیدن طرح مردمی سازی یارانه کمک کنند، اظهار کرد: جهاد تبیین وظیفه بسیار مهم و اساسی در اجرای طرح مردمی‌سازی و پرداخت عادلانه یارانه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن برای ایجاد شرایط نا آرامی‌ها در استان گلستان و به خصوص شهر گرگان این روز‌ها بسیار در حال فعالیت است ، اما به لطف هوشمندی مردم و آمادگی عزیزانمان در دستگاه‌های مختلف و خدمات خوب ارائه شده به مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

ملک شاهکوهی همچنین به موضوع نان هم اشاره کرد و گفت: نباید نانوایی در زمان تعیین شده برای پخت نان، نانوایی را تعطیل کند و آرد را به طریقه دیگری استفاده کند.

وی با تقدیر از فرمانداری‌های استان در موضوع نان تاکید کرد: نظارت زودهنگام قبل از تخلف موضوع بسیار مهمی است که برخی فرمانداری‌ها به نحو احسن آن را اجرایی کردند.

سردار ملک گفت: ما باید ظرفیت ایجاد کنیم که مردم ناظر باشند و با دستگاه‌های نظارتی تماس بگیرند.

  27 اردیبهشت 1401
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 66920
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام