تأکید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:
اهتمام به جبران عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه پدافند غیرعامل

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، گفت: حوادث سالهای اخیر و اتفاقات تلخ تروریستی که به وقوع پیوست، اهمیت موضوع پدافند غیرعامل را دو چندان و این ضرورت را ایجاد کرد که با تلاش مضاعف می بایست، عقب‎ماندگی‎های گذشته این حوزه را در استان گلستان جبران کنیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ "عبدالرضا چراغعلی" در نشست شورای پدافند غیرعامل استان گلستان که با حضور سردار غلامعلی حیدری معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه پدافند غیرعامل باید فرامین مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در کشور به‌صورت پنهان و آشکار حوادث سخت و زیان‎آوری را شاهد هستیم که ضرورت کاهش آنها توجه به مسئله پدافند غیرعامل است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، گفت: پس از سال ۹۲ برنامه‎ریزی خوبی در حوزه پدافند غیرعامل اتفاق صورت گرفت اما هنوز از جایگاه مورد نظر فاصله‌ داریم.

چراغعلی تصریح کرد: فرمانداران باید مدل‎ها و روش‎های مختلفی تهدیدات احتمالی را در شهرستان خود شناسایی و در مقابل آن اقدامات پدافندی را در نظر بگیرند.

وی با تأکیدبر اهمیت جلسات شورای پدافند غیرعامل در استان و شهرستانها خاطرنشان کرد: باید کمیته‎های چهارده‌گانه پدافند غیرعامل در استان شکل بگیرد و در هر شهرستان یک موضوع به‌عنوان محور در موضوع پدافند غیرعامل تبیین شده و اقدامات لازم برای آن موضوع پیش بینی شود.

وی افزود: برای دستگاه‎ها و اقشار مخالف مردم باید دوره‎های لازم در حوزه پدافند غیرعامل دیده شود و با توجه به ظرفیت استان در سازمان مردم‌نهاد استفاده از این ظرفیت در دستور کار قرار گیرد.

در پایان این نشست نیز از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی برتر در اجرای برنامه های هفته پدافند غیرعامل تقدیر شد.

  6 اسفند 1397
بخش : سیاسی
کد خبر: 61213
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام