عبدالرضا چراغعلی:
از مراکز ترک اعتیاد استان با نگاه آسیب شناسی بازدید بعمل خواهد آمد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: از مراکز ترک اعتیاد استان گلستان با نگاه آسیب شناسی، توسط متولیان امر بازدید بعمل خواهد آمد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عبدالرضا چراغعلی در جلسه کمیته مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: این بازدیدها باید با نگاه کارشناسی و اینکه دستگاهها چه کمکی می توانند به این مراکز داشته باشند، صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی سازمانهای مردم نهادی که در حوزه پیشگیری و درمان موادمخدر فعال و سیاست های ما را دنبال می کنند، برای ما قابل احترام بوده و زحمات انها را در این حوزه ارج می نهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: نیروهای جان برکف انتظامی در مبارزه با مواد مخدر جان فشانی کرده و شهید می دهند اما برای کیفی تر شدن موضوع می بایست با ایجاد یک نهضت عمومی و همه جانبه و با بهره گیری از روش های جدید، به سراغ مقابله با این پدیده شوم و خانمانسوز برویم.

چراغعلی در پایان با بیان اینکه استاندار گلستان حساسیت ویژه ای نسبت به موضوع مبارزه با مواد مخدر دارند از دستگاهها و نهادهای متولی استان در مبارزه ، پیشگیری و درمان خواست تا بصورت برنامه مند و پیگیرانه موضوع مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را در اولویت های کاری خود داشته باشند.

  8 بهمن 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61030
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام