محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گرگان:
ایران جزو بزرگترین قدرت پزشکی دنیا است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز جزو بزرگترین قدرت پزشکی دنیاهستیم، گفت: امروز ایران به جایی رسیده است که 543 کشور برای علاج و مداوا  به آن مراجعه می کنند و سالی 300 هزار گردشگر برای درمان وارد کشور می شوند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، سردار محمدرضا نقدی صبح دوشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: طی چند هزار سال گذشته که شاه هان زور گو بر کشور ایران حکومت می کردند افراد زیادی از این ملت برای آزادی قایم کردند و خون دادند اما به توفیق نهایی نرسیدند.
وی با اشاره به اینکه ظلم و استعمار 200 سال در این کشور حاک بود، افزود: در طول این چند سال ملت ایران و حتی شاه کشور حق رای نداشت و تصمیمات از طریق بیگانان انجام می شد.
 معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با رهبری امام خمینی (ره) و لطف خدا مردم ایران در سال 57 توانستند برای نخستین بار سرنوشت کشور را به گونه ای دیگر رقم زنند و به استقلال و آزادی دست پیدا کنند.
وی یادآور شد: دشمن برای برگشتن نظام سلطه به کشور همه ترفند ها را به کار گرفت و با پر شددترین دسیسه ها وارد عمل شد اما لطف خدا باعث شد این انقلاب به 40 سالگی برسد.
نقدی با بیان اینکه  خداوند افتخاری را نصیب ملت ما کرد که هیچی ملتی تجربه آن را نداشته است، اظهار کرد:  امروز با توفیقاتی که جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف به دست آورده است جای شهیدان و امام خمینی بسیار خالی است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی می فرمود حفظ پیروزی از کسب پیروزی سخت تر است. ملت انقلاب اسلامی ایران با توکل بر خدا این انقلاب را به 40 سالگی رساندند و استقلال کشور هر روز درخشان تر، آزادی بیشتر و ولایت فقیه هر روز مستحکم تر و با داوم تر می شود.  
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران با استقامتی که داشتند توانستند کودتا را در هم بشکنند، تهاجم فرهنگی را شکست دهند و در هشت سال دفاع مقدس جانانه دفاع کنند.
وی یادآور شد: در تحریم های که علیه ملت ایران انجام شد شخصیت های برجسته ای لغزیزدند اما مردم ایران هیچ گاه نلرزیدند و تحریم ها را تحمل کردند و به دشمن نشان دادند توطئه هایی که به کار می گیرد کوچکتر از آن است که بخواهد اراده مردم را در هم بشکند.
نقدی اظهار کرد: با توجه به اینکه قبل از انقلاب 6 میلیون بشکه نفت از کشور استخراج می شد اما 70 درصد مردم از برق بهره نمی بردند و بسیار ملت فقیر بودند.
وی یادآور شد: مردم ایران که قبل از انقلاب توان ساختن تفنگ را نداشتند امروز به جایی رسیدند که موشک چند هزار کیلومتری را می سازند و در زمینه  امکاناتی چون علم و فناوری حرفی برای گفتن دارد.ایران بعد از آمریکا و شوری دارای تعداد زیادی از مهندسین است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی ها می گویند اینک 40 سال گذشت و باید پیشرفت می کردیم، گفت: باید به آن دسته از افرادی که این سخن را بیان می کنند گفت این گونه که شما می گویید نیست. امروز ایران در بخش افزایش تحصیلات تنها چهار رتبه دیگه باقی است تا به رتبه نخست دنیا برسد، همچنین در بخش نانو جزو 10 کشور اول جهان هستیم.
 وی مقام معظم رهبری را دانشمند ترین مرد جهان دانست و افزود: امروز کمتر شاهبه ای در رفتار رهبر و خانواده اش وجود ندارد که این بسیار مورد توجه است.
نقدی اظهار کرد: باتوجه به اینکه در گذشته هرگاه به کشور تجاوز می شد بخشی از کشور از دست می رفت اما با رهبری امام خمینی و امام خامنه ای حتی ذره ای از خاک ایران به دست دشمن نیفتاده است.
وی افزود: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند «خدا و انگیزه الهی» و «مردمی که خدا محور هستند» از اصلی ترین ارکان پیروزی انقلاب اسلامی هستند امروز باید تجربه های  سال های گذشته خود را مرور کنیم تا بدانیم چه طور می توان آن را ادامه داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قبل از اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد ثروت کشور در اختیار شاه بود و 180 کشور جهان از شاه حمایت می کردند اما مردم با توکل بر خدا و اعتماد به نفسی که داشتند توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.
وی یادآور شد: دشمن برای اینکه این انقلاب را به نابودی بکشاند بزرگترین مردم این کشور چون وزرا و نمایندگان مجلس را به شهادت رسانند اما مردم با دست خالی همه توطئه ها را خنثی کردند و پیروزی را رقم زدند و با ایستادگی در مقابل گروه هک امروز قوی ترین حکومت را در منطقه شکل دادند.
نقدی اظهار کرد: زمانی که جنگ شروع شد خیلی ها سعی داشتند گروه صلح را فعال کنند اما امام فرمود «جنگ جنگ تا پیروزی» و نتیجه این ایستادگی و مقاومت باعث شد ایران یکی از قوی ترین نظام های دفاعی تبدیل شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشوری که در زمان جنگ تمامی پالایشگاه و نیروگاه های آن نابود شده بود امروز به کشورهای دیگر برق رسانی می کند و امروز جزو قدرت مند ترین کشور های سد سازی در دنیا است.
وی با اشاره به اینکه امروز جزو بزرگترین قدرت پزشکی دنیاهستیم، یادآور شد: در روزگاری که طبیان دیگر کشورها در ایران فعالیت می کردند امروز به جایی رسیده است که 543 کشور برای علاج و مداوا  وارد کشور می شوند و سالی 300 هزار گردشگر برای درمان وارد ایران می شوند.
نقدی اظهار کرد: با عهد شکنی که آمریکا در برجام داشته است همه پی بردن همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده است آمریکا قابل اعتماد نیست و نمی توان بر آن تکیه کرد.

  22 بهمن 1397
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 61121
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام