با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور؛
نشست منطقه ای ستاد انتخابات کشور به میزبانی گلستان برگزار می شود

https://www.parliction.ir/wp-content/uploads/2019/08/Country-election-headquarters.jpeg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، عبدالرضا چراغعلی در جمع خبرنگاران از نشست منطقه ای ستاد انتخابات کشور با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور در روز پنجشنبه خبر داد و اظهار کرد: استان های گیلان، مازندران، خراسان شمالی، سمنان و گلستان در این نشست حضور دارند.

چراغعلی افزود: این نشست با هدف هم اندیشی و تبادل تجربیات در رابطه با برنامه های پیش رو برگزار می شود.

معاون استاندار گلستان گفت: این مسئله و ابتکار گلستان مورد توجه کشور قرار گرفته است و انتظار داریم در برگزاری انتخاباتی پر شور به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 350 صندوق رای در 6 حوزه انتخابی  استان برای رای گیری تعیین شده است، افزود:
زمان شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده مطابق ماده 51  از تاریخ اول دی ماه اعلام شده و این افراد 20 روز فرصت طرح شکایت دارند و 20 روز هم برای اعلام نتیجه فرصت وجود دارد.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: تاکنون از 22 نفری که در بحث انتخابات رد صلاحیت شده اند 19 نفر شکایت خود را اعلام کرده اند.

چراغعلی گفت : پیش بینی شده برخی از داوطلبان پیش از موعد مقرر از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات بهره گیری کنند و بعضی ها دست به تخریب افراد دیگر می زنند.

وی افزود: شرکت در انتخابات با کارت ملی جدید امکان پذیر است و افرادی هم که ثبت نام کرده اند اما کارت ملی خود را دریافت نکرده اند می توانند با همان فاکتور ثبت نامی در انتخابات شرکت کنند.

  11 دی 1398
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 63087
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام