پورمیرزا:
شرکت در انتخابات پشتیبانی از ولایت فقیه است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/11/7/11274344_912.jpg

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران گفت: شرکت در انتخابات پشتیبانی از ولایت فقیه است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حسن پورمیرزا هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران در جمع مسولین سیاسی یگان‌ها گفت: انتخابات ستون مستحکم نظام و مردم سالاری در کشور است.
 
او ادامه داد: شرکت گسترده در انتخابات پاسخ مردم و جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری آن را ابلاغ کردند که این مهم باعث شکست دشمن و دخالت نکردن آنان در مسائل داخلی کشور می شود.

حسن پورمیرزا تاکید کرد: دشمن شناسی و استکبارستیزی از مهمترین عناصر تشکیل دهنده فرهنگ و تمدن حیات اجتماعی انسانهاست، جاودانگی و استمرار این اندیشه مرهون تلاش فرزانگانی است که با همت والای خود نعمت آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند و برای حفظ این میراث گرانبها نیاز به یک انتخاب اصلح و شایسته داریم .

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰متحرک هجومی گرگان با بیان اینکه دشمنان از دموکراسی و شرکت حداکثری در انتخابات کشور ناراحتند تاکید کرد: شرکت در انتخابات پشتیبانی نه تنها حمایت از ولایت فقیه است بلکه حمایتی همه جانبه از تمامیت ارضی میهن ماست در مقابل دشمنانی که با تشکیل گروه‌های مختلف در صدد به یغما بردن ثروت کشور‌ها هستند.
 
او ادامه داد: برای حفظ این اندیشه‌ گرانبها برای نسل آینده کسانی باید در راس امور قرار بگیرند که درکی از واقیعات این جایگاه مهم را داشته باشند پس مجلسی می‌خواهیم که قوی، استکبار ستیز و ولایت محور باشد و بتواند در مقابل دشمن قوی باشد.

  7 بهمن 1398
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 63171
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام