رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:
امام خمینی(ره) ۵ فساد حاکم بر ‌جامعه را نابود کرد

نتیجه تصویری برای سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) در یک جامعه زندگی کرد که ۵ فساد بر آن حاکم بود، گفت: با فشار اقتصادی شدید و عملیات روانی، دشمن به دنبال این است عوامل اقتدار را از ما بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، حجت‎الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سی‌‎امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در مسجد جامع گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی را تنها می‎توان با انقلاب پیامبر مکرم اسلام(ص) مقایسه کرد تا شان و عزت آن حفظ‌ شده باشد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بابیان اینکه شباهت‎های زیادی بین انقلاب اسلامی و انقلاب صدر اسلام است، ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام(ص) در جامعه‎ای مبعوث شد که از 5 نوع فساد رنج می‎برد که نخستین فساد، فساد اعتقادی بود و 360 بت در مرکز وحی در آن زمان پرستش می‎شد.

 ‌سعیدی متذکر شد: دومین فسادی که در مرکز جامعه حاکم بود فساد سیاسی در آن دوران بود و پست‎ترین انسان‎ها مانند ابوسفیان و ابولهب سرنوشت مردم را رقم می‎زدند.

وی بابیان اینکه سومین فساد حاکم در جامعه جاعلی فساد اقتصادی بود و از هر طریقی افراد معیشت می‎کردند، خاطرنشان کرد: همچنین در آن دوران فساد اجتماعی حاکم بود و دختران را زنده‌به‌گور می‎کردند.

 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: فساد اخلاقی و روابط پست اجتماعی مانند شراب و بی‎عفتی در آن زمان موج می‎زد و پیامبر اسلام(ص) دست به یک تحول عظیمی زد و چندین تحول را در آن زمان به وجود آورد و نخستین تحول آن بر مردم بود.

‌سعیدی یادآور شد: هیچ پیامبری با سلاح بر مردم حاکم نشد و نخستین کاری که پیامبر مکرم اسلام(ص) انجام داد تحول بر انسان‎ها بود و دومین تحولی که به وجود آورد تحول در نظام سیاسی بود و حکومت طاغوتی را ساقط و یک حکومت دینی را بر جامعه حاکم کرد.

وی بابیان اینکه برخی روشنفکرانی که می‎گویند حکومت اسلامی سیستم حاکمیتی ندارد فهم درستی از اسلام ندارد، یادآور شد:  پیامبر(ص) در مدت 10 سال توانست یک تمدن بزرگ را ایجاد کند و اگر خواص در آن زمان همراهی می‎کردند آن تحول بزرگ چیز دیگری از دنیا را به ما عرضه می‎کرد چرا که تمدن اسلام یک تمدن جهانی بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا متذکر شد: حضرت امام خمینی(ره) در یک جامعه زندگی کرد که 5 فساد بر آن حاکم بود، نخستین فساد  در دوران پهلوی فساد فکری و اعتقادی بود و حکومت بر کشور یک حکومت سکولار بود.

سعیدی افزود: حاکمان این کشور فاسد عقیده بودند و دومین فساد در این کشور حاکم بود فساد سیاسی بود و مزدورترین و پست‎ترین افراد بر کشور حاکم شدند.

وی گفت: همچنین در دوران پهلوی فساد اخلاقی در کشور موج می‎زد و همچنین فساد اقتصادی در کشور گسترده و عجیب بود و سرنوشت ما در اختیار دیگران قرار می‎گرفت و این  آمریکایی‎ها بودند که سرنوشت ما را رقم می‎زند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد: امام خمینی (ره) ده‎ها تحول را در کشور به وجود آوردند که فردی تصور آن را نمی‎کرد که بتواند این‌گونه این تحولات در منطقه تأثیرگذار باشد.

سعیدی با بیان اینکه هیچ نظامی نمی‎تواند انسان‎ها را به بهشت ببرد مگر که پیرو ائمه اطهار(ع) باشند، افزود: دومین تحول که امام(ره) ایجاد کرد در محوریت نظام بود، در دوران پهلوی محوریت نظام طاغوت بود و امام  خمینی(ره) طاغوت را سرنگون کردند.

وی افزود: تحول در نظام قانون‎گذاری از دیگر اقدامات معمار کبیر انقلاب بود و باید در تار و پودر نظام شریعت حاکم باشد و امام خمینی (رحمت‌الله علیه) شریعت را در زندگی مردم از طریق قانون‎گذاری وارد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد: با فشار اقتصادی شدید و عملیات روانی، دشمن به دنبال این است عوامل اقتدار را از ما بگیرد.

  14 خرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62228
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام