استاندار گلستان در نشست هم اندیشی با معاون حقوقی رییس جمهور؛
تعدد دستورالعمل ها و بخشنامه ها روند کار را کند می کند

استاندار گلستان با اشاره به برخی تفسیر های نادرست از قوانین اظهار کرد: تعدد دستورالعمل ها و بخشنامه ها روند کار و فعالیت را در دستگاه های اجرایی کند می کند.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ دکتر سید مناف هاشمی عصر روز گذشته پنج شنبه ۱۶ اسفند در نشست هم اندیشی با محوریت موضوعات و مسایل حقوقی با حضور دکتر جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری , مهندس غراوی دبیر مجمع نمایندگان استان و مدیران ارشد گلستان تصریح کرد: باید قوانین برش و بازدارندگی لازم و کافی را داشته باشند تا مانع تخلف متخلفان شود در حالیکه برخی قوانین فاقد این ویژگی و نیازمند بازنگری هستند.
وی افزود : به نظر می رسد باید معاونت حقوقی علاوه بر مسایل کلی و کلان , به آیین نامه ها نیز ورود کند تا برخی موضوعات به استان ها ابلاغ نشود.
وی یادآور شد: جرایم پایین در برخی تخلفات باعث بی اثر شدن قوانین شده است و متخلفان بدون کوچک ترین دغدغه ای به کار خود ادامه می دهند.
همچنین در این جلسه معاون حقوقی رییس جمهوری اظهار کرد: پیچیدگی و تزاحم در برخی قوانین بسیار زیاد شده و ما با اطلاع از این مسله به دنبال رفع آن هستیم.
دکتر لعیا جنیدی خاطر نشان کرد : تلاش داریم دغدغه ها و مشکلات شایع در بین استان ها را با همکاری آنها شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کنیم.
همچنین در این نشست تعدادی از مدیران استان دغدغه ها و مسایل و مشکلات حقوقی را با معاون حقوقی رییس جمهور در میان گذاشتند.

  17 اسفند 1397
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 61283
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام