استاندار گلستان:
برخی مدیران گلستان هنوز بیکاری را لمس نکرده اند

استاندار گلستان با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه های استان در کاهش آمار بیکاری گفت: برخی مدیران هنوز مشکلات حوزه اشتغال و نبود فرصت های شغلی کافی را لمس نکرده و تلاش حداکثری برای رفع کمبودهای این بخش ندارند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سید مناف هاشمی چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان گفت: مدیران استان، فرمانداران و مدیران بانک ها برای ایجاد اشتغال بیشتر در استان از منابع محدود بانکی فعلی بهینه و مطلوب استفاده کنند تا بخشی از دغدغه های معیشتی مردم برطرف شود.
وی افزود:اگر مدیر یک دستگاه اجرایی و اداری استان نتواند در مجموعه تحت مدیریتش شغل ایجاد کند نشانه ضعف مدیر و غیر قابل قبول است.
استاندار گفت : از 30 هزار شغلی که ایجاد آن را برای امسال وعده کرده بودیم تاکنون 22 هزار و 700 شغل ایجاد شده که مطلوب است اما اولویت مهم در کنار راه اندازی مشاعل جدید، حفظ فرصت های شغلی فعلی است.
وی همچنین از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خواست با همکاری فرمانداران و کمک گرفتن از ظرفیت بخش خصوصی، آمار مشاغل ایجاد شده توسط دستگاه ها در مورد راستی آزمایی قرار دهد.
هاشمی همچنین به سفر دکتر روحانی و کاروان دولت تدبیر و امید در 24 و 25 دی ماه به استان اشاره کرد و گفت: ره آورد مهم این سفر برای گلستان تخصیص 3100 میلیارد تومان اعتبار به بخش های گوناگون استان بود.

  4 بهمن 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 60989
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام