فرمانده مرزبانی گلستان معرفی شد

Image result for ‫مرزبانی‬‎

سرهنگ بهزاد ابراهیمی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان گلستان با حضور سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا و مسئولان استانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، ظهر امروز با حضور سردار قاسم رضایی سرهنگ بهزاد ابراهیمی به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان گلستان معرفی و از تلاش‌های 9 ماهه سرهنگ حسین دهکی قدردانی  شد.

سردار حسین‌ معروفی، فرمانده سپاه نینوای استان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی گلستان اظهار داشت: امروز امنیت داخلی کشور ما مرهون تلاش‌های فرماندهی مرزبانی ناجا و همه همکاران آنها در جای جای مرزهای ایران است.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور ما دارای سه ویژگی مکتبی، انقلابی و مردمی بودن هستند که این ویژگی ‌ها منحصر به فرد بوده و در هیچ کشوری حتی کشورهای اسلامی وجود ندارد.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: در کنار ویژگی‌های نیروهای مسلح، وجود فرماندهی با خصوصیات مجتهد، فقیه، کارشناس دین یعنی مقام معظم رهبری سبب شده تا ایران اسلامی در عرصه جهانی سربلند و باعزت باشد.

وی ادامه‌ داد: مرزبانان ولایت‌پذیر و ولایت‌مدار ما سختی‌های کار را تحمل می کنند و سنگر آبروی ملت هستند، به طوریکه جان می‌دهند اما اجازه نمی‌دهند یک وجب از خاک کشور دست دشمنان بیفتد.

سردار ‌معروفی گفت: فرماندهان مرزبانی ارتباط تنگاتنگ با مرزبانان دارند و سنگرهای مرزی را بهتر از مرزبانان می‌شناسند.

وی خاطرنشان کرد: آبروی مرزبانی آبروی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است و این نیروها در همه حال با هم هستند و در کنار هم از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: سپاه با همه توان خود در کنار مرزبانی آمادگی کمک و همکاری با افتخار و با عزت را دارد. هرکاری که مرزبانی احساس کند سپاه می‌تواند انجام دهد، با افتخار انجام می‌دهیم.

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان نیز اظهارداشت: بسیاری از مشکلات و جرم‌های انجام شده در کشور و به تبع آن گلستان به سبب عدم اطلاع مردم از قوانین است. اگر قوانین و خط قرمزهای مرز برای مرزنشینان بازگو و اطلاع رسانی شود، بسیاری از جرایم کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: سالانه 400 هزار پرونده وارد دستگاه قضایی می‌شود. میانگین تشکیل پرونده در کشور به ازای هر 100 هزار نفر 20 هزار پرونده بوده که در استان گلستان این تعداد 22 هزار و500 پرونده است.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: یکی از فعالیت‌های دستگاه قضایی نشست با سمن‌ها و تشکل‌های مردمی در زمینه نحوه همکاری آنها با دستگاه قضایی است.

  26 تیر 1398
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 62495
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام