رییس کل دادگستری گلستان در بازدید از سازمان فضای مجازی سراج مرکز گلستان:
دستگاه قضایی به دنبال تزریق امید به جامعه است


به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس در بازدید از سازمان فضای مجازی سراج مرکز گلستان  گفت: از زحمات شما در تولید محتوای فضای مجازی تشکر میکنم، به گفته مقام معظم رهبری فضای مجازی فضای بکر و دست نخورده ای است که کار فراوانی دارد.

او افزود: شما وارد وادی ای شده اید که هم بکر و ناشناخته است و هم خطرناک، هم برای کسی که کاربر است و هم برای مخاطب.

هاشمیان گفت: پرونده های زیادی سراغ دارم که ناشی از عدم آشنایی با فضای مجازی است و در این بین خانواده های زیادی از هم پاشیده اند و انحرافات اخلاقی بسیاری به وجود آمده است اما اینکه شما در جهت مثبت از این فضا استفاده می‌کنید جای خوشحالی است.

او افزود: شکاف زیادی بین جوانان ما وجود دارد و این شکاف مانند صفحه ای تاریک است که هر گروهی زودتر و بهتر به آن وارد شود برنده است.

هاشمیان گفت: در روایتی داریم ظرف وجودی جوان خالی است که این ظرف را هم می‌توان با آب زلال پر کرد و هم با آب کثیف. اگر ما پیش دستی کنیم می توانیم جوانان را به مسیر درست مد نظر خودمان و رهبری هدایت کنیم.

او گفت: نظر سنجی های انجام شده نشان می دهد بیننده های صدا و سیما روز به روز کمتر می شود اما مخاطبان فضای مجازی بیشتر می شود و با ورود بحث کرونا دیدیم بسیاری از خانواده ها درگیر فضای مجازی شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: فضای مجازی وسعت زیادی دارد و نسبت به زمینه هایی که وجود داردما هنوز در ابتدای راه هستیم.

هاشمیان گفت: رسانه های عدالتخواه گلستان که مدیر یکی از آن ها جانباز ۸ سال دفاع مقدس است توانسته در راستای مطالبه گری کمک زیادی به دستگاه قضایی کند و هر جا که حضور دستگاه قضایی در فضای مجازی لازم بود بفرمایید ما اقدام می کنیم.

او ادامه داد: در رابطه با نحوه کمک دستگاه قضایی به فضای مجازی اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار دهید و در این زمبنه  مراوده داشته باشیم، حاضریم به هر نحوی که صلاح هست ورود کنیم.

هاشمیان گفت: در دستگاه قضایی اخبار امیدوار کننده زیادی وجود دارد اما الان تمام دشمن به دنبال مایوس کردن مردممان هستند حتی تعدادی از دولت مردان ما در مایوس کردن مردم نقش دارند و این کار آب به آسیاب دشمن ریختن است.


او افزود: در دستگاه قضایی مخصوصا با آمدن حجت الاسلام رئیسی اخبار خوبی منتشر می شود، در هر جلسه ای که نگاه کنید تمام همتمان این است که امید را به جامعه تزریق کنیم چراکه جامعه امیدوار جامعه ای پویا است اما جامعه ناامید پویا نیست به همین دلیل تمام تلاش دشمن در این است که جامعه را ناامید کند.

هاشمیان گفت: از سال گذشته تا امسال در گلستان 35 کارخانه با حدود 700 نفر به چرخه کار برگشته اند و این ها جزو اخبار خوبی است که از دستگاه قضایی منتشر می شود.

او افزود: برخوردهای با فساد در دستگاه قضایی و برنامه های صلح و سازش از دیگر برنامه های دستگاه قضایی است.


هاشمیان گفت: مدتی است دادرسی الکترونیکی را راه اندازی کرده ایم و دیگر زندانی را برای محاکمه به دادگاه نمی‌بریم چرا که احتمال انتقال ویروس کرونا وجود دارد و گاهی حتی اقداماتی نظیر فراری دادن زندانی ها وجود داشت.

وی افزود: در حال حاضر 85 درصد دادسراهای استان ابلاغ ها الکترونیکی است و تمام افرادی که به دادسرا مراجعه می کنند راهنمایی می شوند تا برای ثبت ثنا اقدام کنند.

هاشمیان گفت: خیلی ها می خواهند وحدت استان را بر هم بزنند و رهبر معظم انقلاب در دیدار مربوط به اجلاسیه 4 هزارشهید در رابطه با استان گلستان گفته اند گلستان استان وحدت است و این موضوع را کمتر در رابطه با استان های دیگر بیان کرده اند.

  15 مهر 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63862
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام