دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز در هنگ مرزی اترک

دستگیری 2شکارچی غیر مجاز در شمال گمیشان

فرمانده مرزبانی استان گلستان از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در هنگ مرزی اترک خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی اظهارکرد: برابر گزارشات واصله و هدایت فرمانده گروهان کرند مبنی برحضور شکارچیان غیر مجاز در نقطه صفر مرزی، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان گلستان افزود: پس از تحت نظر داشتن منطقه مورد نظر مشاهده شد، دو نفرشکارچی غیرمجاز در نوار مرز درحال شکار هستند.

وی بیان کرد: متهمان بلافاصله توسط مرزبانان دستگیر که در این راستا یک عدد دلیجه و دو عدد قمری و ادوات شکار از قبیل، تور، نخ، قرقره از آنها کشف و ضبط شد.

حاتمی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به پاسگاه هدایت و در این خصوص پرونده تشکیل و از طریق پاسگاه و مرجع قضایی تحت رسیدگی هستند.

فرمانده مرزبانی گلستان با تأکید بر لزوم مبارزه همه جانبه با پدیده شوم شکار، عنوان کرد: در راستای ایجاد امنیت در منطقه و برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان، لازم است با گسترش چتر اطلاعاتی فضا را برای مخلان امنیت ناامن کنیم.

 

  26 مهر 1401
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 67845
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام