پیام تبریک سرپرست استانداری گلستان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

سرپرست استانداری گلستان در پیامی اعیاد سوم شعبان، روز پاسدار و ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و چهارم شعبان، روز جانباز و سالروز میلاد فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم در سایه کرامت این بزرگواران مردم گلستان بتوانند همچون همیشه بر مشکلات پیش رو فائق آیند و مسیر پیشرفت و تعالی را طی نمایند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ متن کامل پیام مهندس میرمحمد غراوی به شرح زیر است؛
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
تقارن ماه شعبان به عنوان ماه اعیاد آسمانی با فروردین ماه، هنگامه نوروز باستانی، بی شک فرخنده و مبارک است و می تواند سرآغازی برای تحولاتی متعالی در سال 98 باشد.
میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به عنوان روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده، یادآور دلاور مردی های زرمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که برای دفاع از میهن سربلند اسلامی، جان عزیز خویش و یا بخشی از اعضای بدن خود را نثار کردند تا مبادا دشمنان این آب و خاک، کوچک ترین تسلطی بر آن یابند.
گلستان استان وحدت و همبستگی است و این روزها اگرچه به علت بارندگی های بی سابقه دچار رنج سیلاب گردیده اما امیدواریم در سایه کرامت این بزرگواران مردم گلستان بتوانند همچون همیشه بر مشکلات پیش رو فائق آیند و مسیر پیشرفت و تعالی را طی نمایند.
اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت العباس(ع) به تمامی مردم گلستان خصوصاً پاسداران شریف، جانبازان گرامی و خانواده معزز شهدای استان، بر این باورم که امروز نیز عرصه سیلاب برای گلستان، بستر آزمون همگرایی و تأسی به فرهنگ بلند عاشوراست که خوشبختانه تمامی دلسوزان استان در آن مشارکت کرده اند و امیدواریم بتوانیم در سالی که با عنایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال "رونق تولید" نام گرفته است و با برنامه ریزی دولت تدبیر و امید و تمامی دستگاه ها و نهادهای یاری رسان، هرچه سریعتر این بحران را پشت سر نهاده و مسیر عمران، پیشرفت و توسعه را از سر گیریم.
میر محمد غراوی 
سرپرست استانداری گلستان

  20 فروردین 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 61643
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام