امام جمعه گرگان:
نسبت به خدمات انجام شده در مناطق سیل زده بی انصاف نباشیم

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/10/22/1396102214211638213019214.jpg

امام جمعه گرگان گفت: نسبت به خدمات انجام شده در مناطق سیل زده بی انصاف نباشیم.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: اکثر استان های کشور امسال درگیر سیلاب بوده و استان ما هم در سیل خسارت دید و شهرهای گمیشان و آق قلا هنوز آبگرفتگی دارند.

وی با بیان این که در این سیل همه نیروها و مقامات نظامی، انتظامی و دولت حضور یافتند، افزود: رهبر معظم انقلاب هم از همان روزهای ابتدایی پیگیر خدمات‌رسانی و امداد به سیل‌زدگان بودند و همواره گزارش وضعیت سیل‌زدگان را دنبال می کردند.

نورمفیدی گفت: در این حادثه برخی از افراد در خارج از مرزهای ایران شروع به سیاه‌نمایی کردند و دولت و حکومت اسلامی را زیر سوال بردند و حتی برخی در داخل هم در نهایت بی‌انصافی به جای اینکه آلام مردم را بکاهند با تهمت به مسئولان به نظام ضربه زدند.

وی اضافه کرد: ۱۵ سال قبل در یکی از مناطق آمریکا سیل ویرانگری اتفاق افتاد و بعد از ۱۵ سال هنوز آب و برق این منطقه قطع و زندگی برای مردم این منطقه دشوار است و براساس آن عده‌ای به جاهای دیگر مهاجرت کردند.

نماینده ولی فقیه استان گلستان با تأکید بر حضور مسئولان از همان روزهای ابتدایی، گفت: ارتش لایروب تخصصی خود را از آبادان به سه بخش تقسیم کرده و از طریق هواپیما به این منطقه آورده تا بتوانند تخلیه آب را از شهرها سرعت ببخشند.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به خدمات و پیگیری‌های انجام شده در مناطق سیل زده بی‌انصافی کرد، گفت: خسارات در منطقه سیل‌زده بسیار سنگین است و همانند جنگ اگر مردم وارد نشوند نمی‌تواند دولت از عهده حل این مشکلات به تنهایی برآید.

نورمفیدی تصریح کرد: البته چنین سیلی ضعف‌هایی ممکن است در کنارش داشته باشد و این نکته باید بررسی شود که خدای نکرده در این حادثه کوتاهی روی نداده باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان، خاطرنشان کرد: در هفته آینده ماه شعبان را در پیشرو داریم و این ماه بسیار پربرکتی است و در این ماه انسان فرصت دارد تا خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کند.

نورمفیدی افزود: همچنین در این ایام میلاد با سعادت امام حسین(علیه السلام) و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(علیه السلام) که روز جانباز نامگذاری شده در پیشرو داریم.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: در هفته آینده همچنین میلاد با سعادت حضرت سجاد(علیه السلام) را در پیش داریم که نقش ارزنده‌ای در زنده نگهداشتن نهضت کربلا داشت.

  16 فروردین 1398
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 61582
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام