رفع آلودگی مناطق سیل‌زده گلستان از اولویت‌های جدی سپاه است

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/11/06/139411061454031106975314.jpg

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: در کنار لایروبی رودخانه‌ها یکی از موضوعات جدی سپاه رفع آلودگی مناطق سیل‌زده گلستان است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، سردار حسین معروفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از فروکش کردن آب و رفع آبگرفتگی معابر در کنار لایروبی کانال‌ها و رودخانه‌ها، یکی از موضوعات جدی رفع آلودگی مناطق سیل‌زده در راستای سلامت مردم است.

وی افزود: 5 استان کشور و یک تیم از تیپ 24 بعثت نیروی زمینی بروجرد برای همکاری به سپاه استان وارد استان میشود. سپاه استان در کنار بهداشت و درمان شهرستان‌های درگیر سیل و استان، فعالیت‌های بهداشتی و درمانی را برای تضمین سلامتی مردم انجام می دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده و آخرین جلسه با فرماندهان، از فردا 10 دستگاه در راستای رفع آلودگی فعالیت خود را آغاز می کنند. 4 دستگاه DSM با ماموریت رفع آلودگی معابر، منازل و حیاط واحدهای مسکونی کار خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: این دستگاه مخزن رفع آلودگی دارد و می‌تواند آب با فشار 2 هزار و 500 لیتر را خارج کند تا معابر آلوده شستشو شود. 4 دستگاه هودر به صورت پشتی هم وارد می‌شود تا در کوچه‌ها و معابری که ماشین‌آلات قادر به تردد نیستند، کار رفع آلودگی را انجام دهند.

سردار معروفی گفت: 2 دستگاه درفش برای رفع آلودگی برای مردم شهرستان آق‌قلا، وارد استان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم سپاه استان مازندران و نیروی زمینی تیپ خاص جنگ نوین آلودگی فردا صبح برای کمک وارد گلستان می‌شود و سپاه تا پایان کار در کنار مردم است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تا زمانی که فرمانداران آق‌قلا و گمیشان اعلام کنند شرایط عادی است در شهرهای سیل‌زده هستیم،ادامه داد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که ما تا پایان بحران در کنار آنها خواهیم بود.

وی گفت: همان‌طور که در کنار آموزش و پرورش قرار گرفتیم این‌بار برای سلامت مردم در کنار سازمان بهداشت و درمان هستیم. تیم سیار جامعه بسیج پزشکی برای ارائه خدمات فعال می‌شود.

  27 فروردین 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 61754
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام