فرمانده سپاه نینوای گلستان:
۵۳ هزار نفر از خدمات درمانی سپاه استفاده کردند/آغاز حفر کانال

آق قلا- فرمانده سپاه نینوای گلستان از خدمت رسانی درمانی به بیش از ۵۳ هزار نفر در بیمارستان های صحرایی سپاه خبرداد و گفت: برای جلوگیری از سرریز شدن آب سد وشمگیر حفر کانال آغاز می شود.

سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین بیمارستان صحرایی سپاه تحت عنوان شهید شوشتری از پنجم فروردین در منطقه آق قلا مستقر شده و تاکنون به ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر خدمت رسانی داشته است.

وی افزود: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه مستقر در سیمین شهر هم از تاریخ هشت فروردین تاکنون به بیش از هفت هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رسانی داشته است.

معروفی ادامه داد: مدت ارائه خدمت بیمارستان صحرایی یک هفته است که با توجه به شرایط این خدمات هنوز ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در مجموع خدماتی که بیمارستان صحرایی سپاه، جامعه پزشکی، نیروی دریایی و سیار انجام دادند ۵۳ هزار و و ۳۰۳ نفر بوده است که ارزش ریالی آنها به مبلغ یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با هماهنگی در چند روز آینده این خدمات دهی را به سمت مردم گمیشان ببریم، اظهار کرد: برای جلوگیری از سرریز شدن آب سد وشمگیر به آق قلا ۲۰ دستگاه بیل مکانیکی و انواع تجهیزات در منطقه مستقر کرده ایم و از فردا حفر کانال به منظور انتقال آب به گرگان رود و دشت ها آغاز می شود.

  12 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61541
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام