مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
بیداری سربازان گمنام موجب شده ایران امن ترین کشور در منطقه شناخته شود

تصویر مرتبط

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه امروز وجود امنیت پایدار در کشور را مدیون تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) می دانیم، گفت: بیداری سربازان گمنام باعث شده تا ایران به امن ترین کشور در منطقه شناخته شود.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) اظهار کرد: نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی (عج) روز مبارکی برای همه ملت ها خصوصا مسلمانان است.

وی افزود: طبق وعده خداوند متعال او خواهد آمد و دنیا را آباد و مردم بی گناه را از ظلم و ستم نجات خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: با آمدن حضرت مهدی (عج) حکومت عدل و داد در جهان برقرار می شود.

وی با اشاره به اینکه روز ولادت ایشان به نام روز سرباز گمنام نام گذاری شده است، یادآور شد: اگر چه امام زمان (عج) ناپیدا است اما ثمره او پیدا است و همگی از نور و برکتش بهره مند هستیم، سربازان گمنام هم بی و نام نشان هستند اما ثمره وجودشان امنیت، آرامش و حفظ مرزها را در پی دارد.

ولی نژاد با بیان اینکه افراد شرور بسیار زیادی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند و به مجازات اعمال خود رسیدند، اظهار کرد: هرکجا دشمن بخواهد ملت را به زحمت اندازد و یا قتل عامی کند سربازان گمنام امام زمان (عج) با شناسایی به موقع دشمن وارد میدان می شوند و آن ها را از صحنه خارج می کنند.

وی نیروهای انتظامی و نظامی سپاه و ارتش را سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست، افزود: امروز آنچه که به عنوان امنیت پایدار در کشور وجود دارد مدیون تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم. در برخی از زمان ها ممکن است دشمن سو استفاده نفوذی کرده باشد اما با بیداری سربازان مرزداران سپاه و ارتش کشور ایران به عنوان امن ترین کشور در منطقه شناخته شده است و اگر نبود بیداری این سربازان توطئه های زیادی از سوی دشمن صورت می گرفت.

 

 

 

  1 اردیبهشت 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 61813
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام