مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
ضعف اقتصادی حربه دشمن است

گرگان- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ضعف اقتصادی حربه دشمن است و وجود ضعف اقتصادی در کشور باعث می شود و اگر مشکلات اقتصادی حل شود رضایت عمومی به وجود می آید.

جت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) اظهار کرد: اکنون چندین سال است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را شعار اقتصادی در جهت رشد، توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور نامگذاری می کنند.

وی افزود: امسال «رونق تولید» به عنوان شعار سال انتخاب شده تا همگی به این موضوع پی ببرند که اقتصاد در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه تولید داخلی باید رونق پیدا کند، گفت: وجود ضعف اقتصادی در کشور باعث می شود تا دشمن ورود پیدا کند و با تحریم به کشور ضربه بزند.

وی خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی باید در همه بخش ها و ابعاد صورت گیرد تا شاهد موفقیت هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان باشیم.

وی با بیان اینکه تولید داخلی باید رونق پیدا کند، ادامه داد: برای کشوری که ۴۰ سال انقلاب کرده ننگ است نتواند تولیدی داشته باشد تا به دیگر کشورها صادر و یا نتواند نیاز داخلی را بر طرف کند.

ولی نژاد اظهار کرد: تولیدات داخلی باید به لحاظ کمی و کیفی از سطح بالایی برخوردار باشند و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرند.

  11 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گرگان
کد خبر: 61514
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام