پیام تسلیت استاندار گلستان به مناسبت درگذشت آیت‌الله میبدی

استاندار گلستان در پیامی در گذشت عالم وارسته و مجاهد برجسته آیت‌الله سید محمدرضا میبدی را به عموم مردم گستان و بیت مکرم ایشان تسلیت گفت.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، متن کامل پیام تسلیت دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
 انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت عالم وارسته و مجاهد برجسته حضرت آیت‌الله سید محمدرضا میبدی از اکابر و بزرگان استان گلستان و مدیر مدرسه علمیه رضوی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
 آیت الله میبدی به عنوان عالمی که از سال ۱۳۳۰ امام جماعت مسجد جامع گرگان بوده است, در حافظه دینی و تاریخی مردم جای گرفته است و همواره ضمن تبلیغ امور دینی منشا خدمات معنوی بسیاری همچون تاسیس کتابخانه ارزشمند مسجد جامع گرگان بوده است.
این عالم ربانی و معلم اخلاق یکی از عالمان تاثیرگذار منطقه در مبارزات انقلاب اسلامی بودند و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب را سرلوحه کار خویش قرار دادند.
اینجانب درگذشت این عالم گرانقدر را به بیت مکرم ایشان, روحانیت معزز و تمامی مردم قدر شناس استان تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر مسالت دارم.
هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

  23 دی 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 63116
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام