نماینده مردم گنبد در مجلس:
دانش و تخصص ۲ ویژگی شاخص خاندوزی برای تصدی وزارت اقتصاد است

نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های ارائه شده از سوی"سیداحسان خاندوزی" وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: دانش، تجربه، تخصص و اشراف اطلاعاتی بر حوزه‌های مختلف اقتصاد از ویژگی‌های شاخص نامبرده برای تصدی این وزارتخانه است.

به گزارش گلستان فردا، امان قلیچ شادمهر اظهار کرد: علاوه بر دانش و تخصص، خاندوزی نیرویی جوان، مومن، انقلابی و با انگیزه است و به تعبیر آیت الله سیدابراهیم رییسی، وی نگینی درخشان است و می‌تواند در راستای اهداف نظام و انقلاب و برنامه‌های دولت سیزدهم گام بردارد.

وی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد که بر حوزه‌های مختلف این وزارتخانه شناخت و تسلط دارد، به دنبال اصلاح ساختارهای بانکی و مالیاتی، توسعه دولت الکترونیک و اصلاح کاربری سامانه‌هایی همچون مالیاتی، گمرگی و بیمه‌ای است.

شادمهر اضافه کرد: خاندوزی می‌تواند با تشکیل تیمی قوی، متخصص و پرتوان و با بهره‌گیری از خرد جمعی نخبگان اقتصادی به راحتی از عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی با چندین معاونت و ادارات کل تخصصی و نیز ۲۳ سازمان و موسسه عریض و طویل آن برآید و تحول و جهش کلیدی در این حوزه ایجاد نماید.

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون اغراق گزینه پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی با نیروی جوانی و با انگیزه و مهمتر از همه با دانش و تخصص حوزه اقتصاد می‌تواند تحول آفرین باشد و انتظارات جامعه از حوزه اقتصاد را برآورده کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله دکتر “سید ابراهیم رئیسی” رئیس دولت سیزدهم، ۲۰ مرداد ماه اسامی کابینه پیشنهادی خود را به مجلس ارائه کرد.

در این میان احسان خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت امور اقتصادی و دارایی مطرح شده است.

خاندوزی متولد ۱۳۵۹ و دارای مدرک دکترا از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات است، نمایندگی مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس دهم شورای اسلامی و استادیاری دانشگاه علامه طباطبائی (از سال ۱۳۹۳) و مدیر گروه اقتصاد اسلامی این دانشگاه از دیگر سوابق این وزیر پیشنهادی است.

او در سال ۱۳۹۲ مسوولیت مدیرکلی بخش اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته است. عضو شورای اقتصادی سازمان صدا و سیما و دبیر آن بوده است.

خاندوزی در دولت گذشته عضو هسته اندیشه‌ورزی وزارت امور اقتصاد و دارایی بود.

از دیگر پست‌های این وزیر پیشنهادی عضویت در هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت از سال ۱۳۹۴ است.

همچنین وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی در سال ۱۳۹۸ به عضویت شورای پژوهشی سازمان امور مالیاتی درآمد.

  2 شهریور 1400
بخش : سیاسی / مجلس
کد خبر: 64692
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام