کمک ۱۰ میلیارد ریالی کارکنان وزارت اقتصاد به سیل زدگان

کارکنان ستادی و استان های وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از 10 میلیارد ریال برای کمک به مردم مناطق سیل زده کشور کمک اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اموراقتصادی و دارایی، این کمک‌ها از سوی کارکنان ستادی و ادارات کل اقتصاد و دارایی استان‌ها به صورت نقدی به حساب ویژه جمعیت هلال احمر واریز شد که به همین منظور اختصاص یافته است.

کمک‌های نقدی و غیرنقدی دیگری نیز از سوی سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های تابع این وزارتخانه و کارکنان آنها در روزهای گذشته به مناطق سیل زده اهدا شده است که بزودی گزارش آن منتشر می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز از زمان آغاز سیل‌های اخیر در مناطق مختلف کشور به طور ویژه دستورهای لازم را به دستگاه‌های تابع این وزارتخانه بویژه بیمه مرکزی، سازمان امور مالیاتی و معاونت بانکی برای ایجاد تسهیلات و کمک رسانی به سیل زدگان صادر کرد.

  7 فروردین 1398
بخش : گمیشان / اقتصادی
کد خبر: 61470
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام