استاندار در آئین کلنگ زنی نیروگاه 25 مگاواتی شهرستان آق قلا خبر داد:
گلستان رتبه برتر کشوری در حوزه رونق تولید با پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات

استاندار گلستان از کسب رتبه برتر کشوری استان گلستان در حوزه تسهیل و رونق تولید با پرداخت 20 هزارمیلیارد تومان تسهیلات خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ "دکتر سید مناف هاشمی"در آئین کلنگ زنی نیروگاه 25 مگاواتی این شهرستان،انقلاب اسلامی را متمایز از سایر انقلاب ها در جهان قلمداد کرد و حفظ وحدت و همبستگی ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان و دستاوردهای نظام در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب بیان کرد.

نماینده عالی دولت دوازدهم در استان، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی با اعتبار 7 هزار میلیارد تومان با حضور مقام عالی اجرایی کشور و کاروان"تدبیر و امید"را در تاریخ استان گلستان بی نظیر خواند و از افتتاح چندین پروژه گازرسانی با اعتبار 15 میلیارد تومان در چندین روستای استان خبر داد.

وی پیچیدگی قوانین و استعلامات اداری را بخشی از مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و از هماهنگی با مدیران دستگاههای اجرایی استان در خصوص تسهیل و روان سازی امور مرتبط با سرمایه گذاران خبر داد.

این مقام مسئول از کسب رتبه برتر کشوری استان گلستان در حوزه تسهیل و رونق تولید با پرداخت 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات و همچنین رتبه سوم در جذب تسهیلات روستائی خبر داد و افزود:تاکنون قریب 270 میلیارد تومان تسهیلات برای 4 هزار پروژه روستائی پرداخت شده و 250 میلیارد تومان سهمیه جدید برای استان گلستان در حوزه اشتغالزائی روستائی تخصیص داده شده است.

"دکتر هاشمی"از تک رقمی شدن نرخ بیکاری گلستان براساس گزارش مرکز آمار ایران در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت:با همدلی و هماهنگی مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی استان در طول دو سال،45 هزار اشتغال برای جوانان خطه سرسبز گلستان ایجاد شده است،در سال گذشته نرخ بیکاری استان 13/6 بوده و امسال با تلاشهای صورت گفته در حوزه اشغال،این رقم به 8/8 درصد کاهش پیدا کرده است.

  5 اسفند 1397
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 61197
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام