فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان:
تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان ناجی روستای «سقرتپه» آق قلا شد

فرمانده تیپ ۲۳۰ هجومی شهید متاجی گرگان گفت: تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان ناجی روستای سقر تپه شهرستان آق قلا شد.

سرهنگ علی محمد سعید عسکری، شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر پنجشنبه در پی فروکش کردن آب روستاهای بالادست و روستای چن سبیلی باعث بالا رفتن آب رودخانه رهبر در شهرستان آق قلا شد که بعد از در یافت خبر یگان های تیپ ۲۳۰ با تمام تجهیزات سبک و قایق موتوری با کمترین زمان در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با ورود به موقع جلو خساراتی بزرگ در آق قلا گرفته شد، تصریح کرد: پس از شناسایی با پر کردن کیسه و حمل آن توسط قایق های موتوری توانستیم با پنچ ساعت کاری طاقت فرسا جلو خرابی دیواره رود رهبر را بگیریم و از ورود آب به روستای سقر تپه جلوگیری کنیم.

سعید عسکری خاطر نشان کرد: رودخانه رهبر یکی از رودخانه های اصلی شهرستان آق قلا است که در صورت خرابی ضمن ویرانی روستا سریع به طرف آق قلا پیش می رود و زندگی مردم دوباره از حالت عادی خارج می شود.

وی ادامه داد: یگان های تیپ ۲۳۰ در شهرستان آق قلا و گمیشان مستقر هستند و با تشکیل یگان واکنش سریع در کمترین زمان ممکن عمل می کنند.

سعید عسکری گفت: انواع خودروهای سنگین و نفربر و تجهیزات سبک در محل آماده مسقر هستند و مردم منطقه هیچ نگرانی نداشته باشند و تا آخرین زمان نیاز ما در بهترین حالت آمادگی در کمک رسانی با افتخار در کنار مردم هستیم.

وی با توجه به پشت سر گذاشتن بحران خاطر نشان کرد: کارکنان تیپ ۲۳۰ روزانه در حال گل روبی و شستن قالی و حیاط مردم شهرستان آق قلا هستند و این تا پایان ادامه خواهد داشت.

  22 فروردین 1398
بخش : آق قلا / جامعه
کد خبر: 61694
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام