فرماندار بندرترکمن خبرداد:
شکستگی دیواره رودخانه قره سو/۱۲ روستا درگیر سیلاب است

بندرترکمن- فرماندار بندرترکمن از شکستگی دیواره رودخانه قره سو خبرداد و گفت: هم اکنون ۱۰ الی ۱۲ روستا درگیر سیلاب های این رودخانه هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، الیاس هیوه چی غروب سه شنبه اظهار کرد: صبح سه شنبه حدود ۲۰ متر از دیواره رودخانه قره سو در روستای اسلام آباد شهرستان ترکمن فرو ریخت و هم اکنون ۱۰ الی ۱۲ روستا درگیر سیلاب های این رودخانه هستند.

وی با بیان اینکه این شکستگی به دلیل افزایش فشار آب رخ داد، افزود: حجم آبی که به سمت دشت ها سراریز شده زیاد است و در مسیر روستاها را تهدید می کند و اگر جلوی آن گرفته نشود، احتمال وارد شدن آب به شهر بندرترکمن هم وجود دارد.

هیوه چی گفت: صبح امروز به همه نیروها و نهادهایی که می توانند ما را در ترمیم دیواره رودخانه کمک کنند فراخوان داده ایم و ۳۰۰ نیرو هم به منطقه اعزام شده و تلاش می کنیم تا شب دیواره را ترمیم و سیلاب را مهار کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل فشار آب زیاد، این کار زمان بر است، خاطرنشان کرد: اگر موفق به مهار سیلاب و ترمیم دیواره رودخانه نشویم برای تخلیه منطقه اخطاریه ها لازم را خواهیم داد.

  20 فروردین 1398
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام