با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و استاندار گلستان انجام شد:
افتتاح یک واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در آق قلا

در مراسمی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و استاندار گلستان، افتتاح یک واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در آق قلا افتتاح شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس عصر امروز دوشنبه ۲۵ آذرماه در حاشیه این مراسم در گفتگو با صداوسیمای مرکز استان اظهار کرد: خوشبختانه با همت دستگاه های مسئول، ۵۰ درصد از ۷۴۰۰ واحد مسکونی احداثی به مرحله اجرای سقف رسیده و ۹۲ درصد واحدها نیز پی کنی شده است.
وی افزود: انشالله بازسازی واحدهای مسکونی تا پایان سال و بخش عمده ای از آنها تا پایان بهمن به اتمام خواهد رسید.
استاندار گلستان همچنین از لایروبی گرگان رود در شهرستان آق قلا خبر داد و گفت: تاکنون لایروبی ۱۷۰ کیلومتر از رودخانه های استان انجام شده که بخش زیادی از آن در شهرستان آق قلا است.
دکتر حق شناس گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، در بارش های آتی شاهد آبگرفتگی منازل مسکونی نباشیم
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز در این افتتاحیه گفت: به فضل خداوند واحد های مسکونی آسیب دیده از سیل شهرستان آق قلا پیشرفت خوبی دارد
مهدی جمالی‌نژاد گفت: با توجه به پیشرفت خوب ساخت و ساز در استان گلستان امیدوار هستیم که جشن به بهره‌برداری رسیدن تمامی منازل مسکونی در فروردین ماه برگزار شود.
گفتنی است در حاشیه این مراسم با پیگیری استاندار و غراوی معاون عمرانی استاندار گلستان، مقرر شد مدرسه ابتدایی روستای سقریلقی که در اثر سیل آسیب دیده بود بازسازی شود.
همچنین معاون وزیر کشور و استاندار گلستان از عملیات لایروبی اطراف پل قدیمی آق قلا بازدید کردند.

  25 آذر 1398
بخش : آق قلا / جامعه
کد خبر: 63024
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام