فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا:
تعامل و همدلی مسئولین دستگاه قضایی در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند،بسیار تاثیرگذار است

https://media.mehrnews.com/d/2019/09/18/3/3240675.jpg

امیر شیر توماج ضمن قدردانی از تعامل و همدلی مجموعه شورای تامین شهرستان آق قلا،گفت:تعامل و همدلی مسئولین دستگاه قضایی در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند،بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، امیر شیر توماج در دیدار صبح امروز شنبه 26 ام بهمن ماه،از تعامل و همدلی دستگاه قضا در برقراری نظم و امنیت شهرستان،قدردانی کرد و افزود:امروز صبح بهمراه دادستان عمومی و انقلاب،بازدیدی از سطح شهر داشتیم و موارد تخلفات انتخاباتی را به دفاتر کاندیداهای دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گوشزد نمودیم.

فرماندار شهرستان آق قلا،اعتماد عمومی را مهمترین سرمایه قوه قضائیه بیان داشت و گفت:اقتدار قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی موجب تحقق عدالت در جامعه شده است،بارزترین ویژگی قوه قضاییه،گرفتن حق مظلوم از ظالم و آخرین ملجاء و پناهگاه مردم برای یاری رساندن به آنها است.

رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا،تاکید کرد:امروز شرایط کشور ما در ابعاد داخلی،منطقه‌ای و بین‌المللی به گونه ای است که می‌بایست در سایه همدلی و همراهی هوشمندانه بخشهای مختلف و با استمرار امنیت و آرامش در جامعه در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم.

"توماج"در خاتمه سخنان از آمادگی شهرستان و فراهم نمودن بستر مناسب جهت حضور پرشور مردم در رویداد مهم پیش رو و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار امیدواری کرد با همدلی مجریان و دست اندرکاران این امر،شاهد برگزاری انتخاباتی سالم،شفاف،قانومند و با مشارکت حداکثری مردم شهرستان آق قلا باشیم.

  26 بهمن 1398
بخش : آق قلا / انتخابات
کد خبر: 63224
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام