مدیر شرکت نفت گنبد:
اندازه گیری الکترونیکی سوخت کامیونها در پایانه های مرزی/ در یافت مابه التفاوت سوخت از رانندگان

مدیر شرکت نفت شهرستان گنبد کاووس گفت: سوخت تمامی کامیون هایی که امکان تردد از پایانه های مرزی استان و بخصوص گمرک اینچه برون را دارند با دستگاه های الکترونیکی سنجیده می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، قزلسفلو امروز در نشست خبری که در محل گمرک اینچه برون برگزار شد، اظهار کرد: کامیونها با مقاصدی که انتخاب می کنند حق حمل مقداری سوحت را دارند و با توجه به اینکه خارج از مرز ایران سوخت قیمت بالایی دارد لذا مابه التفاوت سوختی که در آن طرف مصرف می کنند از آنها دریافت می شود.

وی افزود: این دریافت مابه التفاوت که با دستگاه های الکترونیکی محاسبه و دریافت می شود برای پیشگیری از قاچاق سوخت و یا فروش سوخت در آن طرف ومرزها صورت است.

قزلسفلو گفت: طبق قانون و دستور العمل های ابلاغی شرکت پخش فراورده های نفتی در استان های مرزی می بایست نسبت به ایجاد جایگاه کنترل سوخت در باک خودروهای ترانزیتی اقدام و مبلغ سوخت موجود در باک خودروهای خارجی عبوری از مرز کشور را باید اخذ کند.

وی ادامه داد: استقرار در نقطه صفر مرزی و اطلاع از قیمت فراورده  در نخستین جایگاه کشور همسایه ترکمنستان و بررسی و مصوب کردن نرخ پیشنهادی فروش فراورده های نفتی(کنترل باک) در نقطه صفر مرزی به صورت یکماهه از مهم ترین اقدامات این شرکت است.

قزلسفلو عنوان کرد: خودروهایی که به ترکمنستان می روند تا 200 لیتر و آنهایی که به قزاقستان می روند اجازه حمل 500 لیتر سوخت را دارند.

  2 آذر 1401
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 68132
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام