بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گلستان کشف شد

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان گلستان کشف شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ ابراهیم دشتیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش کشفیات کالای قاچاق در استان اظهارداشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کرده است.

وی تصریح کرد: بیش از 210 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در استان گلستان کشف و ضبط شده که تعداد زیادی پرونده در دادگستری استان برای این افراد تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای یک‌سوم این پرونده‌ها رای قطعی صادر شده و بقیه نیز در حال رسیدگی است، تاکید کرد: بیشترین لوازم  قاچاق کشف شده، لوازم خانگی، چوب جنگلی، صید و صیادی و قاچاق سوخت است.

دشتیان با اشاره به اینکه تاکنون برای دارندگان 70 کارت سوخت در استان گلستان پرونده تشکیل شده، خاطرنشان کرد : در بخش سوخت 200 هزار لیتر کشفیات داشتیم که بیشتر آنها به صورت استفاده از کارت سوخت بوده که این افراد از کارت سوخت دیگران  در نقاط مرزی اقدام به سوخت گیری می‌کردند تا بنزین یا گازوئیل را از کشور خارج کنند و در کشورهای همسایه با چندین برابر قیمت به فروش برسانند.

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان تصریح کرد: ساماندهی بازارچه‌های مرزی اینچه برون و بندرترکمن، ساماندهی و تجهیز پایانه‌های مرزی، شفاف سازی ورصد گردش پول می تواند به کنترل بیشتر وراهی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان گلستان باشد.

  12 دی 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 60775
مرجع: تسنیم
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام