دهیار روستای عباس آق‌قلا :
ورود آب آشامیدنی سالم از اوایل سال آینده به روستا

15537519_259

دهیار روستای عباس آق‌قلا گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، با ایجاد مجتمع آبرسانی، تلاش برای حل مشکل کم‌آبی روستاهای عباس‌آباد و سه روستای همجوار دیگر آغاز شده و به گفته مسوولان، مردم این روستا اوایل سال آینده از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، عبدالحمید اربابی اظهار کرد: لوله‌کشی اولیه روستای عباس‌آباد مربوط به ۴۰ سال گذشته است اما در این سال‌ها، روند آبرسانی به درستی انجام نشده و مردم این روستا از آب آشامیدنی غیربهداشتی استفاده می‌کردند.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستای ما با تانکر انجام می‌شود، اظهار کرد: مردم این روستا در برخی از فصول سال مانند تابستان تنها ۲ ساعت از شبانه‌روز آب دارند و همین کم‌آبی باعث شده یکی از کودکان روستا از فرط تشنگی به جای آب، نفت بنوشد که با تلاش کادر درمان از مرگ نجات یافت.

دهیار روستای عباس آق‌قلا از اقدامات دولت سیزدهم در آبرسانی به روستاها قدردانی کرد و یادآور شد: ۴۰ سال است که مردم این روستا در انتظار رفع مشکل بی‌آبی هستند اما هیچ کدام از دولت‌های قبلی نتوانستند آن را حل کنند که این مساله در دولت سیزدهم به ثمر نشست.

اربابی با بیان اینکه مردم روستا از عملکرد دولت آیت‌الله رییسی رضایت دارند، تصریح کرد: به مدت ۲۰ سال دهیار روستای عباس‌آباد هستم و به صراحت اعلام می‌کنم که اقدامات دولت سیزدهم با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه من و مردم روستای عباس‌آباد همیشه دعاگوی رییس جمهور هستیم، اظهار کرد: مردم عباس‌آباد با امید زندگی می‌کنند و به عملکرد دولت امیدوارند. بیشترین وام اشتغالزایی در این دولت به جوانان روستا اعطاء شده و مسکن روستا با پیشرفت ۵۰ درصدی همراه بوده که موجب رضایتمندی مردم روستا شده است.

  21 دی 1402
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 70244
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام