با اجرای طرح رومینگ ملی(بین اپراتوری):
مناطق ییلاقی - گردشگری علی آباد کتول به اینترنت 4G دسترسی پیدا کردند

https://golestan.ict.gov.ir/ICTContent/media/image/2019/06/178664_orig.jpeg

روستاها و نقاط گردشگری دهنه محمد آباد شهرستان علی آباد کتول دارای اینترنت 4G شدند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اجرای طرح رومینگ ملی(بین اپراتوری) در مناطق ییلاقی - گردشگری علی آباد کتول خبر داد و گفت: تعدادی از روستاهای مناطق ییلاقی دهنه محمد آباد شهرستان علی آبادکتول به دلیل خالی شدن از سکنه در نیمه دوم سال، در سرشماری سال 95 کد آماری به آنها اختصاص داده نشد که بالطبع در لیست نقاط برنامه ریزی شده جهت توسعه ارتباطات نسل 3 و4 تلفن همراه درج نگردیده است.
وی تصریح کرد: در سال جاری با پیگیری های بعمل آمده و هماهنگی های بین اپراتوری، رومینگ بین اپراتوری در این مناطق ایجاد شد تا مردم و گردشگران عزیز بتوانند فارغ از اپراتور سیم کارت خود، از خدمات هریک از اپراتورها استفاده نمایند.
برای فعال‌سازی این سرویس، مشترکان اندرویدی و IOS باید به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنند و در بخش انتخاب شبکه (Network)، تنظیمات شبکه را از حالت اتوماتیک یا خودکار خارج کرده و هر یک از اپراتورهای دیگر که در محل مورد نظر سرویس‌دهی بهتری را دارد انتخاب کنند.

  9 تیر 1398
بخش : علی آباد / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62402
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام