نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی:
گلستان می تواند دروازه تجاری ایران به سوی بلوک شرق باشد

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت : گلستان می تواند به دروازه تجاری ایران به سوی بلوک شرق تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، رحمت اله نوروزی اظهار کرد: هم مرزی با ترکمنستان و دسترسی به کشورهای اوراسیا و کشورهای بلوک شرق از مسیر ترکمنستان گلستان را در یک جایگاه راهبردی قرار داده است که استاندار جدید باید برای تبدیل این ظرفیت بالقوه به بالفعل راهکار مناسبی ترسیم کند.

وی افزود: منطقه آزاد تجاری اینچه برون یکی دیگر از ظرفیت های ارزشمند گلستان است که می تواند زمینه صادرات ایران را افزایش دهد.

نوروزی ادامه داد: با توجه به تحریم های آمریکا ، وجود منطقه آزاد تجاری مفری برای رهایی از تحریم های ظالمانه است که باید از سوی استاندار به عنوان پیشرانی برای توسعه گلستان مد نظر قرار بگیرد.

نوروزی افزود : گلستان با وجود همه ظرفیت ها توانمندی و قابلیت ها همچنان محروم است و برای افزایش برخورداری اهالی استان از منابع درآمدی پایدار، باید با توسعه واحد های صنایع تبدیلی و کشاورزی، حمایت از طرح های دانش بنیان و طرح های گردشگری درآمد سرانه اهالی استان را افزایش دهیم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: موفقیت استاندار در رفع چالش ها و دغدغه های استان نیازمند همراهی همه نخبگان، صاحبنظران و دلسوزان استان است.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه دکتر زنگانه از افراد بومی استان است و به مسائل و دغدغه های استان آشناست به یقین برای حل مشکلات راهکارهای عملیاتی خوبی در این بخش ترسیم خواهد کرد.

به تاکید نوروزی همراهی مردم و مسوولان با استاندار بومی می تواند زمان حل مشکلات گلستان را کوتاه تر کند.

  3 آبان 1400
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 65399
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام