وزیر اقتصاد:
سامانه هوشمند جایگزین کاغذبازی های اداری برای دریافت مجور شود

وزیر امور اقتصادی و دارائی گفت: کاغذبازی اداری برای اعطای مجوز سرمایه‌گذاری با هدف مبارزه با فساد اداری در کشور برچیده و سامانه‌های هوشمند و الکترونیکی جایگزین آن می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، احسان خاندوزی به عنوان نماینده رییس جمهور در استانی به گلستان عصر جمعه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی علی آباد کتول در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به هیچ عنوان روند مرسوم گذشته در اعطای مجوزهای سرمایه‌گذاری را بر نمی‌تابیم و باید قاعده های اشتباه گذشته در این حوزه را بهم زد.

وی خاطر نشان کرد: باید سامانه های هوشمند، جایگزین کاغذبازی های اداری در اعطای مجوز سرمایه گذاری های داخلی و خارجی شود تا طبق زمانبندی شفاف روند خدمت رسانی به فعالان اقتصادی پیش رود.

وزیر امور اقتصادی و دارائی ادامه داد: رییس جمهوری هفته گذشته نسبت به دقت نظر و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی در اعطای مجوزهای سرمایه گذاری تاکید کرد که با این دستور صریح، همراهی ادارات برای گره گشایی از دغدغه های سرمایه گذاران چندین برابر شده است.

 

 

  13 اسفند 1400
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 66470
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام