استاندار گلستان:
تسهیل حضور هلدینگ های سرمایه گذاری ملی در گلستان ضروری است

استاندار گلستان گفت:  اهتمام لازم جهت تسهیل حضور هلدینگ های سرمایه گذاری ملی در گلستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی محمد زنگانه ظهر امروز در در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان؛ اظهار کرد: باید از طریق معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با همکاری دستگاه های اجرایی، اهتمام لازم را جهت تسهیل حضور هلدینگ های سرمایه گذاری ملی در گلستان در مسیر توسعه و رشد استان داشته باشیم.

وی افزود: باید ۳۰ برنامه برش میانی بر محور سند چشم انداز ۱۴۰۴ و سند آمایش استان با همکاری دستگاه های اجرایی تا انتهای سال تهیه شود.

استاندار گفت: تعامل دستگاه های اجرایی به رفع مشکلات مردم منجر می شود و مدیران دستگاه ها بگونه ای با هم همکاری داشته باشند که نتیجه آن حل مسائل مردم شود.

زنگانه ادامه داد: شرکت گاز نسبت به گاز رسانی به ۱۴ شهرک گلخانه ای در ۱۴ شهرستان اقدام کند تا زمینه توسعه آن تسریع شود.

وی افزود: معادن و بهره برداری از آن بسیار پر اهمیت است و از این پس به راحتی این معادن را در اختیار سرمایه گذاران قرار نمی دهیم بلکه معادن پر ارزش در کنار معادن با ارزش کمتر ، یکجا به سرمایه گذاران ارائه می شود.

استاندار گفت: باید برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان بگونه ای که طرح های فرصت های سرمایه گذاری، مجوز های بی نام آماده شود ، برنامه ریزی گردد و با ایجاد پایگاهی امکان همراهی برای سرمایه گذاران استانی، ملی و فرا سرزمینی فراهم شود.

  10 بهمن 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66259
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام