استاندار گلستان:
تخصیص ۲۰۵ میلیارد تومان به حوزه آموزش در سفر ریاست جمهوری

استاندار گلستان گفت: ز محل سفر رییس جمهور قریب به ۲۰۵ میلیارد تومان به حوزه آموزش اختصاص یافته است.

یه گزارش گلستان فردا، علی محمد زنگانه در مراسم متمرکز تجلیل از مقام شامخ معلم و گرامیداشت شهید علامه مطهری در شهرستان علی آباد کتول، اظهار کرد: توجه به جایگاه والای معلمان از بُعد معنوی و حفظ شأن آنان در مباحث حقوقی و معیشتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: دولت سیزدهم در مدت زمان استقرار با همکاری مجلس انقلابی اقدامات لازم در خصوص رتبه بندی معلمان را انجام داده و ظرفیت های قانونی ایجاد شده است و بر اساس آخرین رصد صورت گرفته فرایند تا صدور احکام و عملیاتی شدن پیش رفته و امیدواریم تا خرداد ماه سال جاری قانون رتبه بندی معلمان اجرایی شود.

استاندار گفت: تمام اقدامات باید منجر به ارتقای جایگاه معلمان تا سطح اساتید دانشگاهی باشد.

وی بیان کرد: ۸۰ درصد منابع کشورهای پیشرفته صرف آموزش در سنین اولیه می شود که ما نیز باید بدین گونه عمل کنیم.

استاندار تصریح کرد: از محل سفر رییس جمهور قریب به ۲۰۵ میلیارد تومان به حوزه آموزش اختصاص یافته است.

زنگانه گفت: هوشمند سازی مدارس، بهبود کیفیت گرمایش و سرمایش مدارس، افزایش سالن های ورزشی و دیگر موضوعاتی که به ارتقاء کیفیت آموزشی منجر خواهد شد ، مورد توجه است.

وی افزود: گلستان در تعداد و رقم مصوبات سفر رئیس جمهور رکورددار است و تلاش داریم از محل این مصوبات عقب ماندگی های حوزه راه، کشاورزی ، سلامت، آب و برق ، محیط زیست، علاج بخشی خلیج گرگان، علاج بخشی سد های در دست اجرا و لایروبی رودخانه ها را مرتفع سازد.

استاندار گفت: تقاطع غیر همسطح شهرستان علی آباد کتول در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور گنجانده شده و تخصیص اولیه به این پروژه که بیش از ۹ سال طول کشیده صورت گرفته و تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به بهره برداری برسانیم.

  19 اردیبهشت 1401
بخش : علی آباد / فرهنگی
کد خبر: 66864
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام